ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Huffeda! Alle i klassen her kjente hverandre fra før, og de fleste er i JUSTIN BIEBER <3333333 alder.. så holder meg egentlig litt unna Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Huffeda! Alle i klassen her kjente hverandre fra før, og de fleste er i JUSTIN BIEBER <3333333 alder.. så holder meg egentlig litt unna Føler med deg. Var det samme med meg i fjor når jeg flyttet til ett lite bondesamfunn med hyperkristne folk overalt med unntak av to personer i klassen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Sitter på tentamen og sliter jeg Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Huffeda! Alle i klassen her kjente hverandre fra før, og de fleste er i JUSTIN BIEBER <3333333 alder.. så holder meg egentlig litt unna er folk 19 år gamle, og liker JUSTIN BIEBER!!!!!!! ikke bra ikke bra Sitter på tentamen og sliter jeg er det helt lov og sitte her da? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Huffeda! Alle i klassen her kjente hverandre fra før, og de fleste er i JUSTIN BIEBER <3333333 alder.. så holder meg egentlig litt unna er folk 19 år gamle, og liker JUSTIN BIEBER!!!!!!! ikke bra ikke bra Nei, de er 15-16... er bare jeg som har begynt på vg1 igjen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Absolutt ikke lov å sitte her. Men jeg sitter og er loner i et hjørne. Skikkelig skrivesperre... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvorfor har du begynt på VG1 igjen? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Sitter på tentamen og sliter jeg Hva slags oppgaver fikk dere? Og hvorfor har dere den så tidlig? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Fant ut etter vg2 sist at jeg ikke ville bli det jeg planla og bli. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Fant ut etter vg2 sist at jeg ikke ville bli det jeg planla og bli. Tøft valg dog. Selv droppet jeg skole etter VGS og gikk rett i jobb. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Åssen går det da Slimda? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Fant ut etter vg2 sist at jeg ikke ville bli det jeg planla og bli. Tøft valg dog. Selv droppet jeg skole etter VGS og gikk rett i jobb. Var det jeg tenkte jeg og, men fikk aldri noe jobb. Så av litt smådesperate grunner må jeg bare gjøre ferdig en utdanning. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvordan går det? Jobber i IT-avdelingen i er "litt" større bedrift i Oslo Sentrum. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Fant ut etter vg2 sist at jeg ikke ville bli det jeg planla og bli. Tøft valg dog. Selv droppet jeg skole etter VGS og gikk rett i jobb. sier bare takk gud, for at det er noe som heter almen påbygging..... gleder meg til jeg er ferdig med læretiden.... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hadde aldri overlevd allmen, altfor vanskelig fag og altfor lite motivasjon Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Sitter på tentamen og sliter jeg Hva slags oppgaver fikk dere? Og hvorfor har dere den så tidlig? Skolen jeg går på er alltid ferdig med tentamen før desember og juni. Vi fikk eksamensoppgavene fra 2009 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Allmenn er ganske chill i grunn. Påbygg også. Men så igjen ... Hvem kan vel ikke elske 10 timer norsk i uka? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Fant ut etter vg2 sist at jeg ikke ville bli det jeg planla og bli. Tøft valg dog. Selv droppet jeg skole etter VGS og gikk rett i jobb. sier bare takk gud, for at det er noe som heter almen påbygging..... gleder meg til jeg er ferdig med læretiden.... Vurderer det selv, men trives veldig godt innen IT så vet ikke helt om jeg skal studere videre for og få en annen tittel eller om jeg skal jobbe videre etter læretiden Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Enda mer chill og faktisk være ferdig med allmenfag, å ha fri halve uka Skjønner ikke hvorfor det skal være så forbanna kaldt her Endret 8. november 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 ...og da hadde man stått opp. Morgen, folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg