Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huffeda! Alle i klassen her kjente hverandre fra før, og de fleste er i JUSTIN BIEBER <3333333 alder.. så holder meg egentlig litt unna :ph34r:

Føler med deg.

Var det samme med meg i fjor når jeg flyttet til ett lite bondesamfunn med hyperkristne folk overalt med unntak av to personer i klassen.

Lenke til kommentar

Huffeda! Alle i klassen her kjente hverandre fra før, og de fleste er i JUSTIN BIEBER <3333333 alder.. så holder meg egentlig litt unna :ph34r:

er folk 19 år gamle, og liker JUSTIN BIEBER!!!!!!!

ikke bra ikke bra

Sitter på tentamen og sliter jeg :ninja:

er det helt lov og sitte her da?

Lenke til kommentar

er folk 19 år gamle, og liker JUSTIN BIEBER!!!!!!!

ikke bra ikke bra

Nei, de er 15-16... er bare jeg som har begynt på vg1 igjen

Lenke til kommentar

Fant ut etter vg2 sist at jeg ikke ville bli det jeg planla og bli.

Tøft valg dog. Selv droppet jeg skole etter VGS og gikk rett i jobb.

Var det jeg tenkte jeg og, men fikk aldri noe jobb. Så av litt smådesperate grunner må jeg bare gjøre ferdig en utdanning.

Lenke til kommentar

sier bare takk gud, for at det er noe som heter almen påbygging..... gleder meg til jeg er ferdig med læretiden....

Lenke til kommentar

sier bare takk gud, for at det er noe som heter almen påbygging..... gleder meg til jeg er ferdig med læretiden....

Vurderer det selv, men trives veldig godt innen IT så vet ikke helt om jeg skal studere videre for og få en annen tittel eller om jeg skal jobbe videre etter læretiden

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...