KvitKnekt Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 I believe I can touch the sky! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 hvorfor stå opp så tidlig viss man har fri? Når jeg begynner ferien min i desember, skal jeg fortelle deg det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 hvorfor stå opp så tidlig viss man har fri? Når jeg begynner ferien min i desember, skal jeg fortelle deg det. jobber skift, så har mer fri en jeg burde........... 6 ukers sommerferie bland annet Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 hvorfor stå opp så tidlig viss man har fri? Når jeg begynner ferien min i desember, skal jeg fortelle deg det. Du er nok ikke oppe 7 hver dag da... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg står ofte opp både 7 og 8 når jeg har ferie jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Pleier å være oppe imellom 8-9 når jeg har fri jeg også ødelegger ikke døgnrytmen så veldig da, men 7 er for tidlig. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Står opp når jeg våkner. Har aldri på noe alarm/vekking når jeg har fri. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei folkens Hei sveis! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du er nok ikke oppe 7 hver dag da... Med tanke på at jeg fortsatt er et B-menneske, er 8-9-tiden fortsatt å regne som "tidlig". 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Your the best around, nothings gonna ever keep you down! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg HATER tyggis under pulten! Jizez! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 fader at jeg ikke valgte meg en jobb med kontor stol.... herregud og digg det er! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du verden, ny elev i klassen.. kansje jeg får meg en venn nå Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du verden, ny elev i klassen.. kansje jeg får meg en venn nå hinter du til at du er ensom? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du er nok ikke oppe 7 hver dag da... Med tanke på at jeg fortsatt er et B-menneske, er 8-9-tiden fortsatt å regne som "tidlig". Er forsåvidt det jeg også, men prøver å stå opp tidlig (sov vel til 12-13 i helga Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jobbet med særemne en uke nå og har en uke igjen. Har ikke gjort noenting, slappeste gruppen jeg er på. Og 4 timer norsk på mandager er overkill. Gah 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du verden, ny elev i klassen.. kansje jeg får meg en venn nå hinter du til at du er ensom? På skolen er jeg fryktelig ensom ja. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du verden, ny elev i klassen.. kansje jeg får meg en venn nå hinter du til at du er ensom? På skolen er jeg fryktelig ensom ja. dakar du skulle hatt min jobb, her er snittet 57 år gammel man, og jeg er grunnet til at det blir trukket ned....... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du verden, ny elev i klassen.. kansje jeg får meg en venn nå hinter du til at du er ensom? På skolen er jeg fryktelig ensom ja. Morsomt signatur da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg