frøken strøken Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 jeg har fri Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg er på skolen. Har ikke ferie før påske>_< Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Harrrr! Fint med fri, da. Men nå skal jeg dra på meg jakka og stikke ned på realfagsbygget. <3 Bye guyse! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Baibai Knut Erik. Ha det gøy! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 jeg har fri lyst til og bytte? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg er på skolen. Har ikke ferie før påske>_< Har ikke før juli jeg Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 jeg har fri lyst til og bytte? jeg har telefonskrekk så nei takk Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 jeg har telefonskrekk så nei takk BØ! Vart du skræmt? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 jeg har telefonskrekk så nei takk det hadde jeg når jeg startet også... går fort over så kan jeg passe på treåringen din Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 treåringen er i barnehagen så jeg har helt fri for tenk.. har prøvd meg på telefonsalg men det var virkelig ikke noe for meg jeg har telefonskrekk så nei takk BØ! Vart du skræmt? ja tenk at jeg ble det Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 treåringen er i barnehagen så jeg har helt fri for tenk.. har prøvd meg på telefonsalg men det var virkelig ikke noe for meg kan passe på den etter den er ferdig i barnehagen da og hva solgte du da? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 I know. Velvel. Lite folk her nå? Alle på skole/jobb? Forelesning in 20, må ut og slåss meg gjennom regnet og ned til bussen snart. :< Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 kan passe på den etter den er ferdig i barnehagen da "den"? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 "den"? usikker på om det var gutt eller jente... selv om jeg mener det var en jente det var... men ville ikke drite meg ut allerede i dag Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 treåringen er i barnehagen så jeg har helt fri for tenk.. har prøvd meg på telefonsalg men det var virkelig ikke noe for meg kan passe på den etter den er ferdig i barnehagen da og hva solgte du da? lodd og aviser tror jeg lenge siden nå... Og det er en gutt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 lodd og aviser tror jeg lenge siden nå... Og det er en gutt huff da... det er noe jeg _aldri_ kunne tenkt meg og selge! og derfor ungikk jeg og nevne kjønn Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) lodd og aviser tror jeg lenge siden nå... Og det er en gutt huff da... det er noe jeg _aldri_ kunne tenkt meg og selge! og derfor ungikk jeg og nevne kjønn Hehe ja du skulle vel ha prøvd å kalt Odinen min for en jente nei takke meg til en jobb som ikke består av å ringe til fremmede mennesker Endret 18. februar 2008 av frøken strøken Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Banna forum. Skulle sove to, i stedet har jeg brukt natten på å lese meg gjennom oivind_dahles mange tråder. Ja ja, c'est la vie. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Hehe ja du skulle vel ha prøvd å kalt Odinen min for en jente nei takke meg til en jobb som ikke består av å ringe til fremmede mennesker samme navn som Arinomi på forumet også det du blir fort vant til og prate med de... men begynner og bli lei av og prate om været Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Hehe ja du skulle vel ha prøvd å kalt Odinen min for en jente nei takke meg til en jobb som ikke består av å ringe til fremmede mennesker samme navn som Arinomi på forumet også det du blir fort vant til og prate med de... men begynner og bli lei av og prate om været Ja jeg vet jo at det ikke er farlig eller noe men jeg klarer bare ikke.. jeg skulle være tøff å ringe å ordne noe her for en ukes tid siden men når personen i andre enden da spør om jeg prater engelsk slenger jeg røret fort på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg