Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man er på tur til å legge seg, så blir man plutselig pissredd og må skru på lys og pc igjen. Jaja så sitter man her.

/Passe på Gypsy

Jeg lever for det meste i mørket, så det er jeg ikke særlig redd for. Men skal innrømme at jeg var vettskremt da jeg fikk søvnparalyse. DA var det på med lyset.

Lenke til kommentar

Mens jeg er mer skeptisk til lyset.

Føler meg tryggere i mørket, selv om jeg frykter det også, og har respekt for det som lever i det.

lenge sia jeg har sett DNFK pedoen vår, noen som har sett han?

Altså, Nstin er vel hebefil om han er noe, jeg har ikke sett et eneste "bevis" på at han er pedofil.

Blir feil å si noen som er så ung som han er hebefil, fordi han liker å ha seg med jenter 4-5 år yngre. Om han er 30+ og fantaserer om 15-åringer, kan det nok være noe annet. :p

Like feil å si at han er pedofil. ;)

Lenke til kommentar

Ojoj dette var en kjip natt..La meg kl 22 og da var jeg kjempetrøtt. Men hver gang jeg lukka øynene var det som å slå på en DVD i hodet som startet å kjøre ut sanger eller imaginære scener fra World of Warcraft, det ble aldri kaldt nok, så sto jeg opp og lukka opp vinduet så ble det for kaldt, så måtte jeg på do, fikk ikke sove enda mere, snudde meg rundt og lukka øynene (i mørket) og da var det som å trykke Play i hodet igjen.

Sånn holdt jeg på med å snu meg ene og andre veien og kikke på vekkerklokka helt til 04:30 når jeg ga opp og sto opp for å dusje..blir en lang dag på jobb dette..prøvde å slå på lyset igjen og lese en halvtimes tid uten noe som helst effekt. Samme greia hver gang jeg lukka øynene igjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jepp. Prøvde tilogmed å sove med lyset på ute i gangen for å få litt lys. Men det hjalp heller ikkeno. Hver gang jeg lukka øyene, bang tilbake i spillet eller sangen jeg sist hørte i hodet og hjerteklapp.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du sier noe der, jeg gikk rett fra PC'n over i senga fordi jeg "måtte" legge meg siden jeg skulle tidlig opp idag.

Og da fortsatte jeg liksom bare å spille i hodet hver gang jeg prøvde å sovne..tullete opplegg. Idag sitter jeg sikkert i halvsvime hele ettermiddagen og venter på å kunne legge meg :p

Lenke til kommentar

Turen min ut i skogen var kick-ass.

film

så alle 13 minuttene :cool: elsker introen :p

Ble temmelig fornøyd med introen ja^^

Sykt kul video Aleks, elsket hele greia :love:

Lag flere! :dribble:

ble inspirert til og lage en selv

Blir nok en stund til neste men kommer nok en gang. Dra ut og lag en selv! Det var en fantastisk opplevelse!

Turen min ut i skogen var kick-ass.

http://www.youtube.com/watch?v=k0Ls35PZtbw

Du så mindre geek ut enn jeg trodde.

:cool:

Aleks du var søt :love:

Det er jeg sikker på du også er, hvertfall nesten like søt som meg. :tease:

Jeg fikk utrolig lyst til å stikke ut i skogen en helg selv, men dessverre har jeg foreldre som alltid skal hindre meg i å gjøre dumme ting :p

Drit i foreldrene eller vent til du blir større. Eventuelt begynn med dags eller turer som bare går over 1 natt. Supre greier det og.

Finfin video, Aleks ^^,

Jo takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...