Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Eg er så usikker som eg aldri har vore før.

Desire HD eller Desire Z? Har ingen erfaring med touchmobilar eller fysisk tastatur på mobilar.

Eg vil ha ein telefon som er lett å surfe og småchatte med, vere mykje på diverse forum på internett, spele spel med, knipse bilete når eg ikkje har det andre kameraet tilgjengeleg, osv.

Viktig med responsiv skjerm, ingen etterslep eller lag. Alt må skje når eg vil det skal skje.

Både Desire HD og Desire Z er gode mobiltelefoner.

Desire HD er hakket raskere og har større skjerm, 4,3"

Desrie Z har 3,7" skjerm og QWERTY-tastatur.

Men kameraet er vel ikke det beste på noen av de.

Om du vil ha Qwerty-tastatur er opp til deg, men om du går for Desire HD så har den såpass stor skjerm at det blir ikke noe problem å skrive på skjerm tastaturet.

Edit: Sa feil skjermstørrelse..

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

det var jo... poenget med precious? :ermm:

Jeg føler meg som en dritt fra før av, så kommer den filmen der, gjør ikke akkurat ting bedre for å si det sånn.

Hvorfor i alle dager så du den da? Leste du noe som helst om den?

Tenkte ikke over det, så den i lista over filmer jeg har på pc'en. Men det er jo bare bra å være deprimert, da. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Eg vil ha ein telefon som er lett å surfe og småchatte med, vere mykje på diverse forum på internett, spele spel med, knipse bilete når eg ikkje har det andre kameraet tilgjengeleg, osv.

iPhone 4.

Fy faen for en jævla drittfilm. Så akkurat på Precious. Jeg blir jo helt deprimert av å se på filmen.

Da jeg så den på kino satt nesten alle jentene/damene i salen og snufset.

Lenke til kommentar

det var jo... poenget med precious? :ermm:

Jeg føler meg som en dritt fra før av, så kommer den filmen der, gjør ikke akkurat ting bedre for å si det sånn.

Prøv Requiem of a Dream når du er deppa...

Faen, det var det jeg skulle skrive jo.

Lenke til kommentar

Jeg skal begynne med juleavatar, høstavatar, vinteravatar, vinterferieavatar, påskeavatar, 1.mai-avatar, 17-mai avatar, kristihimmelfarts-avatar og sommeravatar.

Oh wait. I forgot. Nobody gives a fuck about anyones avatar.

Det er derfor du har en av de morsomste avatarene på hele diskusjon.no ifølge meg! :D

Jeg vet. :cool:

@Lars. Vi er mind-connected så jeg vet hva du tenker til enhver tid. Hvorfor tenker du på tysk dvergsex nå?

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...