Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere kan bare ha bass/gitar/saksofonene deres. Jeg eier dere alle på en fiolin.

Er koselige fordeler med kvinnelige tannleger, når de skal titte i kjeften så trykker brystet så ømt på hodet/kinnet :lol:

En annen ting..

Når du er hos tannlegen og h*n holder på i munnen og styrer, hvor i FAEN er det liksom meninga at man skal holde blikket? Haha..ser du på tannlegen? Ser du i taket? Flakker man vilt rundt med blikket? Eller hva..? :hmm:

Tok min frihet å markere to ting som passer sammen.

Aha...selvsagt. Det tenkte jeg ikke på ;

Kan være litt mye av det gode, husker jeg var hos den VEL barmfagre kjeveortopeden i sin tid og da ba du på dine knær om at hun var fort ferdig så hun ikke la sine 100E-pupper på deg og kvalte deg sakte men sikkert mens hun svettet og luktet faenskap *grøsse*

Endret av b-real
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er koselige fordeler med kvinnelige tannleger, når de skal titte i kjeften så trykker brystet så ømt på hodet/kinnet :lol:

Yes! Jeg ble totally ear-boobed av min kvinnelige tannlege da jeg var der for noen mnd siden.

Når du er hos tannlegen og h*n holder på i munnen og styrer, hvor i FAEN er det liksom meninga at man skal holde blikket? Haha..ser du på tannlegen? Ser du i taket? Flakker man vilt rundt med blikket? Eller hva..? :hmm:

Haha. Tenkt på dette selv. Jeg pleier bare å kikke opp i taket... Teller lyspærer, pga. det er en stoor taklampe rett over tannlegestolen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...