Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvor mye er det rimelig at jeg betaler i leie til mamma for å låne bilen hennes på fulltid? Ho kjører for det meste i bilen til samboer/kjæresten. Bilen hennes blir nesten ikke brukt uansett.

Hun burde betale deg.

Tviler på ho går med på en sånn avtale. :p

kommer an på hvem som betaler bensinen :p

viss hun betaler bensinen så kan dere jo bare ta statens km satser 3,50 per tror jeg

Blir nok meg det, i så fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, digg med helg igjen, selv om det blir liten tid til å slappe av. Fått sendt ut en haug med jobbsøknader og har også sendt en mail til noen som skal leie ut et hus. :---D

Basse (Knewt); et par hundre kr i uka er vel greit nok?

Diskutert: Dalsbygda, er det et sted man ikke burde bo, sa du?

Endret av Demonfudge
Lenke til kommentar

Hvis det er noen der ute som liker gode bøker og god mat så har jeg et hett tips.

Kjøpte i går en usannsynlig god bok.

Jørgen O Grann "Fast Food"

Anbefales!

Fastfood sa du, Står ikke en oppskrift på sunn frukt smoothie med frityrolje og flesk der ?

Lenke til kommentar

Hvis det er noen der ute som liker gode bøker og god mat så har jeg et hett tips.

Kjøpte i går en usannsynlig god bok.

Jørgen O Grann "Fast Food"

Anbefales!

Fastfood sa du, Står ikke en oppskrift på sunn frukt smoothie med frityrolje og flesk der ?

Nei, men det er veldig mye snadder der.

Lenke til kommentar

Diskutert: Dalsbygda, er det et sted man ikke burde bo, sa du?

Haha. Tenkt å bli nabo med the Johaugs?

Hele farsida mi kommer fra Dalsbygda so please be nice! :p

Ikke min skyld de er så sære. "Je kjem itte fra Os, je kjem fra Dalsbygda!!!" Dog morsomme å være sammen med på fest og andre sammenkomster. Lots of memories!

Lenke til kommentar

Dere kan bare ha bass/gitar/saksofonene deres. Jeg eier dere alle på en fiolin.

Er koselige fordeler med kvinnelige tannleger, når de skal titte i kjeften så trykker brystet så ømt på hodet/kinnet :lol:

En annen ting..

Når du er hos tannlegen og h*n holder på i munnen og styrer, hvor i FAEN er det liksom meninga at man skal holde blikket? Haha..ser du på tannlegen? Ser du i taket? Flakker man vilt rundt med blikket? Eller hva..? :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dere kan bare ha bass/gitar/saksofonene deres. Jeg eier dere alle på en fiolin.

Er koselige fordeler med kvinnelige tannleger, når de skal titte i kjeften så trykker brystet så ømt på hodet/kinnet :lol:

En annen ting..

Når du er hos tannlegen og h*n holder på i munnen og styrer, hvor i FAEN er det liksom meninga at man skal holde blikket? Haha..ser du på tannlegen? Ser du i taket? Flakker man vilt rundt med blikket? Eller hva..? :hmm:

Tok min frihet å markere to ting som passer sammen.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...