Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så klart regjerer de som spiller saksofon, men nå snakket jeg hovedsaklig om strengeinstrumenter.

Hovedsaklig fordi jeg aldri helt klarte å mestre blåseinstrumenter.

Spilte althorn i et halvt år, og prøvde saksofon også (det og jazz-trompet er jo de klart kulese instrumentene), men det gikk seg ikke til.

Så jeg endte opp med å spille keyboard i 4,5 år, og så fele i noen måneder, men fele mestret jeg i alle fall ikke.

Så ble det munnharpe, panfløyte og det nyeste er munnspill. :p

Lenke til kommentar

Usj..jeg skal liksom snu døgnet denne helga. Igår (i dag) ble fail og jeg satt oppe til 09 før jeg la meg og sto opp igjen 15:30 idag. Hmm....må jo finne på noe for å bli trøtt i kveld. Skal på jobb kl 06:30 på mandag.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvor mye er det rimelig at jeg betaler i leie til mamma for å låne bilen hennes på fulltid? Ho kjører for det meste i bilen til samboer/kjæresten. Bilen hennes blir nesten ikke brukt uansett.

Hun burde betale deg.

Tviler på ho går med på en sånn avtale. :p

Lenke til kommentar

Hvor mye er det rimelig at jeg betaler i leie til mamma for å låne bilen hennes på fulltid? Ho kjører for det meste i bilen til samboer/kjæresten. Bilen hennes blir nesten ikke brukt uansett.

Hun burde betale deg.

Tviler på ho går med på en sånn avtale. :p

kommer an på hvem som betaler bensinen :p

viss hun betaler bensinen så kan dere jo bare ta statens km satser 3,50 per tror jeg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...