After Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 God morgen jenter Hvis du akkurat hadde stått opp da du skrev det der så er du et skikkelig murmeldyr! Men god formiddag uansett. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Datasmurf: Jeg har også lyst på ny PC, men det får nok vente til neste år. Er jeg heldig, så kan jeg gå til innkjøp av ny PC noen uker etter jul. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jævelig godt med klementiner 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det spørs hvilket Nvidia-kort du har, det er stor forskjell på 2xx-, 3xx- og 4xx-serien. Fermi er verdenskjent for å legge et ekstra siffer på strømregningen din. Jeg ser ingen grunn til å ta side når det kommer til Intel eller AMD, jeg kjøper det som passer best til meg. Nydelig avatar :love: Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Vowels: De er ikke gode nok enda. I desember er de fantastiske. Endret 6. november 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 takk for hjelp med pcgreier forresten lars får se om jeg ikke får spart opp en slant penger og om ikke jeg får en liten spons av foreldra mine ellerno. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 takk for hjelp med pcgreier forresten lars får se om jeg ikke får spart opp en slant penger og om ikke jeg får en liten spons av foreldra mine ellerno. Null problem. Jeg liker å holde meg oppdatert. Lager stadigvekk oppsett for moroskyld. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Vowels: De er ikke gode nok enda. I desember er de fantastiske. De blir bedre i desember ja, men smaker likevel godt nå. Klementiner er noe jeg kan spise til jeg får vondt i magen, pluss litt til. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Vowels: De er ikke gode nok enda. I desember er de fantastiske. De blir bedre i desember ja, men smaker likevel godt nå. Klementiner er noe jeg kan spise til jeg får vondt i magen, pluss litt til. Rekorden min ligger vel på 37 om jeg husker rett. Var dårlig i et par timer da ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nå fikk jeg flashback til han som lagde den tråden og lurte på om det var farlig å spise amnge klementiner. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg er et levende bevis på at, nei, det er det ikke. Litt smerte må man regne med, men det er jo lett verdt det når man tenker på alle de gode klementinene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Datasmurf: Jeg har også lyst på ny PC, men det får nok vente til neste år. Er jeg heldig, så kan jeg gå til innkjøp av ny PC noen uker etter jul. Jeg tviler på at jeg har slik flaks. Kanskje jeg kan gå til innkjøp av ett nytt komponent over nyttår, men vi får se. Har lyst til å kjøpe meg en bass og lære meg å spille det også. Fuck gitar, lizm. Det er for wannabes. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bass er for hipstere, da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Bass er for hipstere, da. FU, rett og slett. Eller, egentlig ikke. Bare glem det. Endret 6. november 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bass er awesome! Et av mine største ønsker fra barndommen gjenstår enda ... Å kjøpe meg en kontrabass og lære meg å spille, for så å turnere rundt på skitne jazzbuler og drikke rart og godt øl og spille bass. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Liker gitar bedre. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 er ganske god på å spille data jeg. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg