Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<--- Er både Intel og nVidia-fanboy og fornøyd med det.

Oh well, jeg har fått Katla og er fornøyd. :love:

Jeg er allergisk mot unødvendig høyt strømforbruk og støy fra pcen. Derfor kan jeg tydeligvis aldri kjøpe noe fra Nvidia.

Jeg kjører nVidia og Intel og har ikke noe støy fra PC-en ...

Lenke til kommentar

Det spørs hvilket Nvidia-kort du har, det er stor forskjell på 2xx-, 3xx- og 4xx-serien. Fermi er verdenskjent for å legge et ekstra siffer på strømregningen din.

Jeg ser ingen grunn til å ta side når det kommer til Intel eller AMD, jeg kjøper det som passer best til meg.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Det har du i og for seg rett i.

Jeg rocker fremdeles 275 GTX, så det er kanskje ikke så rart at det ikke bråker. :p

Men om jeg kommer over en større dose penger, så blir det det nye pr0n-kortet til nVidia som kommer snart. 580 GTX eller hva det nå heter.

Og muligens en kraftigere CPU, selv om det er bedre om jeg kjøper meg noen ny HDD-er. :p

Mchansern, hvem er Roy Narvestad? o_O

Lenke til kommentar

Fuck dere og deres PC-deler.

Jeg kan omtrent like mye om PC som Roy Narvestad :thumbdown:

Kan du mye om Roy Narvestad?

HTC Legend får Android 2.2! YEZZ :w00t:

Så det jeg også. Er litt småfornøyd.

Men om jeg kommer over en større dose penger, så blir det det nye pr0n-kortet til nVidia som kommer snart. 580 GTX eller hva det nå heter.

Og muligens en kraftigere CPU, selv om det er bedre om jeg kjøper meg noen ny HDD-er. :p

Jeg har sagt det før og sier det igjen: Den mest merkbare oppgraderingen Hvermansen kan gjøre er i dag er å kjøpe SSD.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men aberet med å kjøpe SSD er at jeg er tom for Win7-lisenser, og jeg har ikke råd til en 128 GB, og 64 GB blir for lite. :p

64GB er ikke for lite til coreprogrammer og OS. Nå må du gi deg. Hva slags programmer er det du har tenkt å kjøre fra den?

Og det er jo bare å bruke samme lisens som du allerede har brukt så ikke kom med det argumentet.

Lenke til kommentar

Vel, atm er 80 GB for lite til coreprogrammer og OS, så jeg antar jeg må ha 128 GB.

Jeg har en del programmer installert, for å si det sånn. Som jeg må ha skolemessig siden jeg får utslett av å sitte på Macene på skolen.

Så her ruller og går det i ProTools, Adobe Master Collection, Maya o.l. programmer, diverse andre programmer, samt MS Office, en drøss med programmer jeg liker å ha installert, og så må jeg alltid ha plass til alle de jævla temp-filene som kronisk hoper seg opp.

Og selv om jeg har satt My Documents etc. til andre partisjoner og disker, så ender alltid visse ting opp på C: og tar opp jævelsk med plass.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...