Balli Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kakao, det tenkte ikke jeg på, glad vi har super kaffe maskin på jobben Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Heisann! Skal øvelseskjøre idag igjen. Blir nok kos det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Når pleier posten å komme på lørdager? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg får aldri post på lørdager jeg. Det er som om postmannen bare skulker hver lørdag. Men der jeg bodde før fikk jeg alltid post på lørdager, til vanlig tid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg får post så og si hverdag, uavhengig av om jeg har bestilt eller ei, og ca aldri reklame. Er bare så lei av å dra på Posten og så komme hjem og oppdage at jeg har fått enda en hentelapp. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg får post så og si hverdag, uavhengig av om jeg har bestilt eller ei, og ca aldri reklame. Er bare så lei av å dra på Posten og så komme hjem og oppdage at jeg har fått enda en hentelapp. Slutt å bestill så mye greier så slipper du å få hentelapper i posten Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 God morgen. I dag var jeg, til en forandring, i god tid ute på jobb og åpnet til og med et par minutter før åpningstid! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jobb? På en lørdag? Ha ha ha. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Slik det går om man skal tjene penger og gå på skole samtidig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg får post så og si hverdag, uavhengig av om jeg har bestilt eller ei, og ca aldri reklame. Er bare så lei av å dra på Posten og så komme hjem og oppdage at jeg har fått enda en hentelapp. Slutt å bestill så mye greier så slipper du å få hentelapper i posten Jeg kommer ikke på å ha bestilt halvparten av hva jeg får hentelapper på engang. Dette kommer av at jeg ikke husker så langt tilbake og at det plutselig tar Play og BookDepository ca en måned å sende meg bøkene mine. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg kommer ikke på å ha bestilt halvparten av hva jeg får hentelapper på engang. Dette kommer av at jeg ikke husker så langt tilbake og at det plutselig tar Play og BookDepository ca en måned å sende meg bøkene mine. Men det er jo bare artig at det plutselig kommer pakker. Jeg husker bestandig at jeg har bestilt noe, og da sitter bare å klikker oppdater på posten sine sider for å så om den har kommet lengere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg husker det i omtrent to uker etter at jeg har bestilt noe, og har det da enda ikke kommet, blir det glemt og jeg blir positivt overrasket når jeg får noe. Jeg begynner bare å bli lei av å gå ned til Posten "hele tiden". Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 God morgen friske og raske forumbrukere. I dag har jeg bursdag. Eller, egentlig i morgen da, men feirer i dag. Noen som skal noe spessielt i det? Selv skal jeg spille poker med noen venner i kveld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg skal ikke på Dunderbeist-konsert, sannsynligvis ikke se billige kinofilmer og ei heller på bruktboksalg. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg bestiller ofte å betale, og da er det ikke alltid like hyggelig å få pakke i posten med postoppkrav. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Og det er ene og alene min egen feil, som ikke klarer å opprettholde noen av budsjettene jeg (eller andre) setter opp for meg selv, og fordi jeg blåser penger på så mye rart at jeg husker ikke brorparten av det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Når pleier posten å komme på lørdager? Åssen i faen skal vi vite når posten kommer hos deg? Tenk FØR du poster, smurf. FØR. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvilket bilde ser dere på profilen min nå? Prøvde å bytte, men bildet forandrer seg jo ikke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Profilbildet ditt er av en eller annen sleskete fyr i svarthvitt. Avataren din er borte derimot. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Sleskete? Flotters, slik det ska vær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg