Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får post så og si hverdag, uavhengig av om jeg har bestilt eller ei, og ca aldri reklame. :p

Er bare så lei av å dra på Posten og så komme hjem og oppdage at jeg har fått enda en hentelapp. :p

Slutt å bestill så mye greier så slipper du å få hentelapper i posten :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg får post så og si hverdag, uavhengig av om jeg har bestilt eller ei, og ca aldri reklame. :p

Er bare så lei av å dra på Posten og så komme hjem og oppdage at jeg har fått enda en hentelapp. :p

Slutt å bestill så mye greier så slipper du å få hentelapper i posten :whistle:

Jeg kommer ikke på å ha bestilt halvparten av hva jeg får hentelapper på engang. :p

Dette kommer av at jeg ikke husker så langt tilbake og at det plutselig tar Play og BookDepository ca en måned å sende meg bøkene mine. :p

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke på å ha bestilt halvparten av hva jeg får hentelapper på engang. :p

Dette kommer av at jeg ikke husker så langt tilbake og at det plutselig tar Play og BookDepository ca en måned å sende meg bøkene mine. :p

Men det er jo bare artig at det plutselig kommer pakker. Jeg husker bestandig at jeg har bestilt noe, og da sitter bare å klikker oppdater på posten sine sider for å så om den har kommet lengere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...