Nopros Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 har dere ikke kaffe avtale? det hadde vi 350kr så mye kaffe du ville, hele skoleåret Nei, absolutt alle andre elevene på skolen på drikke vond kaffe fra en ødelagt automat. Som oftest bare vann og melk og sukker i en kopp. Mens jeg får om nom ordentlig kaffe. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Er fortsatt LYD ER IKKE FYSIKK MENE ELEKTRONIKK-tråden her et sted? Isåfall, kan noen gi meg en pekepinn på hvor? Endret 6. november 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ah ... Herlig kveld som ble brukt foran veggen fremfor skjermen, men sofaen var fortsatt vond, så rygg og nakke verker. Med andre ord, tid for natta! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 klokka er 2 allerede Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) oh my god natt. edit: heija sjur Endret 6. november 2010 av Pokey 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvor kan jeg se listen over hvor mange poster jeg har postet de siste månedene? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvor kan jeg se listen over hvor mange poster jeg har postet de siste månedene? https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats_user& tips, sjekk i signaturen til folk, stats heter det der Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Okei.. takker og bukker =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 klokka er 2 allerede Yeah! Og om noen timer starter bruktboksalget ... Woop! Nei vent ... Jeg har ikke penger til det. Faen. -_- Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 klokka er 2 allerede Yeah! Og om noen timer starter bruktboksalget ... Woop! Nei vent ... Jeg har ikke penger til det. Faen. -_- Kom deg ut på gata å selg deg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Huhei folkens! Hjemme etter en kveld på byen med gode venner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nei, leggetid. Orker ikke å kjempe mot gravitasjonens kraft på øyelokka... Øyelokka påvirkes ikke av gravitasjon. Fight that! La oss lage romraketter av øyelokk! Kan jeg bli like morsom som Lars? Kan griser fly? Kan elefanter klatre i trær? Kan politikere snakke sant? Ja, ja og nei. Jeg har hatt hodepine 1 uke str8 nå. Holder på å gå ballistik. viss du røyker en albaner/tjall/nederlender/j med knuste p-piller så ordner du nok det Faktisk så er du ikke helt på vullspor. Cannabis har vist seg svært effektivt når det gjelder behandlingen av kronisk hodepine. Sov godt, men pass dere for dvergene. God natt! Skal passe meg. De biter. klokka er 2 allerede Yeah! Og om noen timer starter bruktboksalget ... Woop! Nei vent ... Jeg har ikke penger til det. Faen. -_- Jeg var på posesalg med bøker i dag. Fyll posen for 150. Blei bare en pose på meg da. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Noen som har sett tv serie som heter ancient aliens? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ikke det? Fordi atte jeg sitter å ser på det nå og der finnes et par gode bevis på aliens som fantes på jorda før i tiden og sånt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jaha? Og du er sikker på at de som lagde serien ikke har røyka noe sterkt noe? Hadde det vært noe som helst bevis for at aliens har besøkt oss i nær eller fjern fortid så hadde dette vært så stort at vi hadde hørt om det på nyhetene døgnet rundt. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kanskje det, men det er nå morsomt å se på iaff. Du skal ikke være så sikker på det heller l4r5, fordi hvis du hadde funnet et farkost eller annen alien tech så hadde du muligens holdt det for deg selv og ev. høyerestående makter. Har du ikke lært noe fra spiderman filmene? "With great power comes great responsibility." Og uansett så vet aliensene dette vettu, så når de besøker jorden på ekspedisjon, så tar de kun med seg utstyr som disinigrerer ved en uoppfattelige mekanisme. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det sitter en rar skapning atme meg nå... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 rundt 120 høy, stort hode, store, beksorte, dråpeformede øyne og grå hud? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg