Wiciwato Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Idag er det vel den effisielle kakedagen? Effesielle dager for de som gir f om det er offisielt eller ikke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Faen ass. Sitter her og driter, plutselig kjenner jeg at sokkene blir blaute. Den jævla dassen har lekt sikkert 2 liter vann utover gulvet. 1,5 liter finnes i sokkene mine. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 skjer med at folk legger seg tidlig på en fredag? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Filmtid The Hangover i 1080p, awezum Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva slags ordning var det? Håper bare det ikke var en "klø meg på pungen for 150 kr timen" avtale. Den kan du vel strengt tatt takke deg selv for. Yavel: Jeg har allerede en som begynner å bli litt for krevende, så begynner å bli usikker på om det funker at all. Og nei, jeg never kiss and tell. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 skjer med at folk legger seg tidlig på en fredag? var oppe 06.45 vert på jobb i mange timer så blir sliten av det Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Faen ass. Sitter her og driter, plutselig kjenner jeg at sokkene blir blaute. Den jævla dassen har lekt sikkert 2 liter vann utover gulvet. 1,5 liter finnes i sokkene mine. Sjarmerende. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Dobbelpost. Endret 5. november 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Faen ass. Sitter her og driter, plutselig kjenner jeg at sokkene blir blaute. Den jævla dassen har lekt sikkert 2 liter vann utover gulvet. 1,5 liter finnes i sokkene mine. Sjarmerende. Jepp. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så nå har du fått brune tennissokker? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva slags ordning var det? Håper bare det ikke var en "klø meg på pungen for 150 kr timen" avtale. Den kan du vel strengt tatt takke deg selv for. Yavel: Jeg har allerede en som begynner å bli litt for krevende, så begynner å bli usikker på om det funker at all. Og nei, jeg never kiss and tell. arg da får jeg søke i seksualitet delen av forumet Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 skjer med at folk legger seg tidlig på en fredag? Sovet lite hele uka og har nesten ikke fått i meg kaffe i dag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så nå har du fått brune tennissokker? Vannet så forholdsvis rent ut. Heldigvis. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 arg da får jeg søke i seksualitet delen av forumet Haha, ala kontaktannonse? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 skjer med at folk legger seg tidlig på en fredag? Sovet lite hele uka og har nesten ikke fått i meg kaffe i dag. 15 år og drikker kaffe! arg da får jeg søke i seksualitet delen av forumet Haha, ala kontaktannonse? nei hun har jo innrømmet at hun har skrevet mer enn hun burde Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 skjer med at folk legger seg tidlig på en fredag? Sovet lite hele uka og har nesten ikke fått i meg kaffe i dag. 15 år og drikker kaffe! Fra jeg var 3 til rundt 5 år drakk jeg kaffe sirkus annenhver dag. Skyld på bestemor. Nå har jeg avtale med kantinedama på skolen, en kopp når jeg kommer om morgenen, og hvert fall en til utover dagen, som oftest to. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 skjer med at folk legger seg tidlig på en fredag? Sovet lite hele uka og har nesten ikke fått i meg kaffe i dag. 15 år og drikker kaffe! Fra jeg var 3 til rundt 5 år drakk jeg kaffe sirkus annenhver dag. Skyld på bestemor. Nå har jeg avtale med kantinedama på skolen, en kopp når jeg kommer om morgenen, og hvert fall en til utover dagen, som oftest to. har dere ikke kaffe avtale? det hadde vi 350kr så mye kaffe du ville, hele skoleåret Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 nei hun har jo innrømmet at hun har skrevet mer enn hun burde Tror ikke jeg henger helt med atm. Men anyways, jeg går til køys. Sleep tights peepz. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 har gratis kaffe på jobb, men orker ikke gå opp på lærerommet hver gang jeg skal ha en kopp Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Sov godt, men pass dere for dvergene. God natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg