Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) 907 now Endret 5. november 2010 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så jeg har samtidig hatt en slaks kløe under pungen, på venstre siden. Noen som kan hjelpe med det? Kan klø for deg? 150 kroner i timen. Synes du bør høyne den prisen litt. Hva kan jeg si? Jeg er billig. Så jeg har samtidig hatt en slaks kløe under pungen, på venstre siden. Noen som kan hjelpe med det? Kan klø for deg? 150 kroner i timen. Lett at du skal få 150kr for å klø meg på pungen en time i strekk Du vet hvor du finner meg. 1 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Fusks yes, 100 i rykte! Takk til den som nettopp plusset meg, du er plusser nummer 100. Det var meg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Blir så irritert når jeg ser youtube DRITE i alt som heter ytringsfrihet.. Alle videoene til en "Mannixthepirate" som jeg hadde subscribet hos er slettet. Bare fordi han delte sine meninger.. er det mulig Var en god bunch med videoer Endret 5. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 viss du røyker en albaner/tjall/nederlender/j med knuste p-piller så ordner du nok det P-piller er for tisper, og jeg er ingen tispe. Er du (en tispe)? På den annen hånd har jeg rakat meg gjennom et par brett med ibux men det ser faen ikke ut til å hjelpe. Er drit tung i hodet og våkner hver morgen med nakken i et løvegap. Helvetet. mhm men damer må spise pillene, du skal røyke de! har du vært hos legen? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva kan jeg si? Jeg er billig. Kan likes. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva kan jeg si? Jeg er billig. Kan likes. skal du fikse deg samme ordning som din søster? bare at du betaler da Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så jeg har samtidig hatt en slaks kløe under pungen, på venstre siden. Noen som kan hjelpe med det? Kan klø for deg? 150 kroner i timen. Akk nå skulle du fått 150 får å klø meg i nesa, siden jeg kjeder meg så jævlig. Men pizzaen er ferdig og jeg skal se på noe interessant. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg vil på Iron Maiden-konsert. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Akk nå skulle du fått 150 får å klø meg i nesa, siden jeg kjeder meg så jævlig. Men pizzaen er ferdig og jeg skal se på noe interessant. Kos deg, jeg så Alien: Resurrection i stad. Den var morosamn. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva kan jeg si? Jeg er billig. Kan likes. skal du fikse deg samme ordning som din søster? bare at du betaler da Hva slags ordning var det? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva kan jeg si? Jeg er billig. Kan likes. skal du fikse deg samme ordning som din søster? bare at du betaler da Hva slags ordning var det? I do not kiss and tell! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Åssen i faen! Alien.1979.Directors.Cut.BDRip.XviD.AC3.D-Z0N3 High Five nuggah! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Du må jo nesten det om jeg skal ha samme ordning! Dessuten, har hun fortalt hele forumet dette, så er det vel ikke store hemmeligheten. Jeg vet om verre. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Legge meg eller lurke rundt her uten å poste noe konstruktivt i en time til? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Legge meg eller lurke rundt her uten å poste noe konstruktivt i en time til? Lurke. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 kake Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Du må jo nesten det om jeg skal ha samme ordning! Dessuten, har hun fortalt hele forumet dette, så er det vel ikke store hemmeligheten. Jeg vet om verre. var fuckfriend jeg refererte til. og fortell! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva slags ordning var det? Håper bare det ikke var en "klø meg på pungen for 150 kr timen" avtale. kake Kake er veldig godt. Blir nok noe på meg i morgen håper jeg, kake altså. Åssen i faen! Alien.1979.Directors.Cut.BDRip.XviD.AC3.D-Z0N3 High Five nuggah! Nice, kos deg. Jeg laster ned chickflicks som bare faen til søndagen. Må ha noe å underholde ungdommen med. Tror ikke gamle Ingmar Bergman filmer faller i smak. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 nei får vel tenke på senga snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg