Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Alt fra 90 og nedover er "pjokker". Vet ikke helt hva jeg synes om den tanken. se på det sånn, du er mentalt nesten like gammel som det han egentlig er. tatt i betrakting at han også er barnslig så vinner du Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Sitter dere å drekker eller? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Alt fra 90 og nedover er "pjokker". Vet ikke helt hva jeg synes om den tanken. helt enig! jeg vil bli sett på som "pjokk" igjen har ikke noe behov for å bli voksen enda Nei, leggetid. Orker ikke å kjempe mot gravitasjonens kraft på øyelokka... Er jo LOTR på tv kan ikke legge deg enda!! FY FAEN det er vanskelig å skrive med 2 fingre tapet sammen -.- HÆ HVOR? Viasat 4 Selvsakt. skuff. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Når blir jeg ansett som "kjent" på forumet? Når postcount overskrider 1000 innlegg? Når noen har navnet ditt i avataren sin Endret 5. november 2010 av Pokey 2 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Yavel: Flotters Petter: Likte din wall of text på profilen! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Tja, vil anse meg som relativt kjent her på forumet. Har en del poster og en nokså unik avatar (den er jo dårlig, men grei å ha. Enkelt å finne igjen egne poste) Ferie og Reise er den delen jeg er mest aktiv i, Nesten 1000 posts bare der (det er et slow board mind you). Ellers er det en del i mote og velvære og her. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg har hatt hodepine 1 uke str8 nå. Holder på å gå ballistik. viss du røyker en albaner/tjall/nederlender/j med knuste p-piller så ordner du nok det Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så jeg har samtidig hatt en slaks kløe under pungen, på venstre siden. Noen som kan hjelpe med det? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Yavel: Flotters Petter: Likte din wall of text på profilen! Hehe, takker lenge siden den er oppdatert får se om jeg får gjort det i morgen Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så jeg har samtidig hatt en slaks kløe under pungen, på venstre siden. Noen som kan hjelpe med det? No thanks. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så jeg har samtidig hatt en slaks kløe under pungen, på venstre siden. Noen som kan hjelpe med det? viss du drar på apoteket og spør etter en krem ved navn canesten så ordner det alt! viss du har hatt fotsopp tidligere, så er det bare og finne frem den gamle tuben Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Når blir jeg ansett som "kjent" på forumet? Når postcount overskrider 1000 innlegg? Når noen har navnet ditt i avataren sin Gypsy antar jeg. Har overvåket dere en god stund Tja, vil anse meg som relativt kjent her på forumet. Har en del poster og en nokså unik avatar (den er jo dårlig, men grei å ha. Enkelt å finne igjen egne poste) Ferie og Reise er den delen jeg er mest aktiv i, Nesten 1000 posts bare der (det er et slow board mind you). Ellers er det en del i mote og velvære og her. Har sett deg en god del ganger Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så jeg har samtidig hatt en slaks kløe under pungen, på venstre siden. Noen som kan hjelpe med det? viss du drar på apoteket og spør etter en krem ved navn canesten så ordner det alt! viss du har hatt fotsopp tidligere, så er det bare og finne frem den gamle tuben Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så jeg har samtidig hatt en slaks kløe under pungen, på venstre siden. Noen som kan hjelpe med det? For et sammentreff, jeg er nemlig kløe-under-punge-ekspert. Bruk venstre hånd til å holde deg på toppen av hodet slik prestene døper småbarn. Bruk så den andre hånden til å klappe deg lett på nedre del av magen. Klapp gjerne 4-5 ganger, lett. Ta deretter bort begge hendene og strekk dem opp i luften som om du ser lyset. Bøy så hodet opp og tell til 3. Du er nå frisk. 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så jeg har samtidig hatt en slaks kløe under pungen, på venstre siden. Noen som kan hjelpe med det? Kan klø for deg? 150 kroner i timen. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så jeg har samtidig hatt en slaks kløe under pungen, på venstre siden. Noen som kan hjelpe med det? Kan klø for deg? 150 kroner i timen. Synes du bør høyne den prisen litt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så jeg har samtidig hatt en slaks kløe under pungen, på venstre siden. Noen som kan hjelpe med det? Kan klø for deg? 150 kroner i timen. Lett at du skal få 150kr for å klø meg på pungen en time i strekk Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 viss du røyker en albaner/tjall/nederlender/j med knuste p-piller så ordner du nok det P-piller er for tisper, og jeg er ingen tispe. Er du (en tispe)? På den annen hånd har jeg rakat meg gjennom et par brett med ibux men det ser faen ikke ut til å hjelpe. Er drit tung i hodet og våkner hver morgen med nakken i et løvegap. Helvetet. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Fusks yes, 100 i rykte! Takk til den som nettopp plusset meg, du er plusser nummer 100. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Fuck yes, 900 i rykte! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg