L4r5 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Seriøst ingen som husker meg...? Jeg var ikke noen aktiv bruker når du var aktiv, og jeg så du stakk nesen innom her om dagen That's right. Noe spennende som skjer i tråden? lillesøsteren til laugh. hun hadde en veldig fin blogg, men den slettet hun. var aktiv her og i mote delen. hadde en rød munn med blekt ansikt rundt til avatar. God oppsummering. Bare mer av det samme som skjer her i grunnen. Der da? Seriøst ingen som husker meg...? Joda. Du er henne med nesa midt i trynet og ræva bak uansett hvilken vei du snur deg, sant? Stemmer det! Og så har du to fettansamlinger foran på overkroppen med melkekjertler inni? Damn, you're good. Jeg har kjøpt meg krystallkule ser du. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Sosialisert, du liksom? Er ikke mye sosial å henge på et utested. Musikken er så høy at man ikke kan snakke til hverandre, folk flyr overalt og snakker med folk du ikke kjenner så du blir sittende og glo på ølen din og ønske du kunne dra hjem snart? Veeeldig sosialt. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har nettopp kommet hjem fra skolen faktisk. Lang dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Finnes andre plasser å være enn et typisk utested. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Gud så vondt i hodet jeg har nå. Jaja, American History X ble nettopp ferdig også, så da stikker jeg så snart jeg får skrevet en ny oppdatering på Twitter. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg vet forsatt ikke hvem du er. Når var du aktiv? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 For ikke å snakke om hvor sosialt det er å henge i baren og prøve å få en pils mens blonde bimboer med lav utringning bretter seg utover og skal ha "seks stråberry dækkiri" Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Sosialisert, du liksom? Er ikke mye sosial å henge på et utested. Musikken er så høy at man ikke kan snakke til hverandre, folk flyr overalt og snakker med folk du ikke kjenner så du blir sittende og glo på ølen din og ønske du kunne dra hjem snart? Veeeldig sosialt. Eller så kan du ha det dritmorro, danse og sosialisere deg når man er ute og tar en røyk. Evt. finnes det puber som er roligere eller bare henge med venner? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hun var aktiv før din tid? Det er en jente Sk!ppy, pass på. Du får jentelus av slikt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 hvem klarer og levere oppgaven 1 minutt før han skal! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg vet forsatt ikke hvem du er. Når var du aktiv? Tja, når var det daa, i våres en gang maybe. Hun var aktiv før din tid? Det er en jente Sk!ppy, pass på. Du får jentelus av slikt. Bra du advarer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Må jo passe på de små barna. De vet jo ikke hva slags rovdyr kvinner kan være i en skikkelig alder. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 glemte også at hun er den beste årsmodellen 1991 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 hvem klarer og levere oppgaven 1 minutt før han skal! Jeg gir opp. Hvem kan det? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hun var aktiv før din tid? Det er en jente Sk!ppy, pass på. Du får jentelus av slikt. Jeg vet forsatt ikke hvem du er. Når var du aktiv? Tja, når var det daa, i våres en gang maybe. Når du nevner det husker jeg faktisk navnet ditt. Det kan også være at jeg husker at jeg spiste en pinup-is. glemte også at hun er den beste årsmodellen 1991 Definitift ikke den beste. 91 kommer etter 95. Eneste som er bra med 91 er.. vel, ingenting? - jo! broren min <3 Endret 5. november 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Tror jeg husker deg Pinup. Usikker though... Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 glemte også at hun er den beste årsmodellen 1991 Om du snakker om meg, så har du desverre bommet der du. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 glemte også at hun er den beste årsmodellen 1991 Sorry, men ved min unnfangelse ble samlingen av kosmisk energi så høy på jorden at Chernobyl eksploderte. Dette var det beste året, grunnet planetenes posisjon. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 hvem klarer og levere oppgaven 1 minutt før han skal! Jeg gir opp. Hvem kan det? the one and only, the greatest of them all! altså MEG ;D Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Tror jeg husker deg Pinup. Usikker though... Kan likes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg