Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bor ikke du på østlandet ?

Også kalt Hamar, ja.

viss du spanderer fly billett fra kjevik til gardemoen, og tilbake så er jeg med!

Har dessverre bare sirkus 400 kroner til dispensasjon. Hadde jeg bare hatt råd..

Jeg har ikke fått noen kontrakt enda. :(

Det er Posten (Oda) sin feil.

Uff, det var dumt.

Lenke til kommentar

NuuubQuestion incoming.

Prøver å spille av noe på NRK's nett-tv. Når jeg trykker på play så kommer det "Connectiong to video" elns i et par sek før det står "Video stopped".

WHAT DO?!

Som jeg alltid sier; Roter rundt din egen akse en gang før du spytter over venstre skulder. Jeg lover deg at det fungerer.

Lenke til kommentar

NuuubQuestion incoming.

Prøver å spille av noe på NRK's nett-tv. Når jeg trykker på play så kommer det "Connectiong to video" elns i et par sek før det står "Video stopped".

Skjer hver gang.

WHAT DO?!

Avfyre et skudd mot tinningen pleier og løse slike situasjoner

Lenke til kommentar

I dag har jeg kjempet med nebb og klør mot et hav av unger og gamle tanter. Det var timestilbud på Expert. Fjernstyrt bil til 9kr. De kunne like gjerne kalt det minuttstilbud for det tok ikke stort lenger tid før alle var tatt. Pallen rakk ikke en gang trilles dit den skulle stå før alt var røsket vekk.

Men jeg klarte å sikre meg en. Det var noen som prøvde å klage sin nød over at den stakkarslige satansungen deres ikke fikk bil. Men jeg sa bare "Shields up!", tok på meg steinansiktet og gikk med hodet hevet rett forbi dem.

Så nå har jeg laget hinderbane, slalom og donut-plass på gulvet her og herjer og har det gøy.

Win!

Endret av L4r5
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...