Skjelvgråt Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 http://www.gamereactor.no/nyheter/122539/Nytt+gratis+Battlefield+p%E5+vei/ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hater å være trøtt etter skolen, det er så fristende å bare legge seg ned på i noen timer, men hvis jeg gjør det føler jeg at jeg har kastet bort hele dagen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva skal folket idag da? Drikke (har begynt), kjøpe burger, kjøpe mer øl og kansje litt cola (middag her jeg alt), ringe og høre om noen venner blir med i kveld og ellers drikke mer. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skal med et par kompiser ut å spise, så skal vi ha lan, eller "overnatting" med pc som jeg sier. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva skal folket idag da? Jobber på Lillehammer vgs nå, skal spise middag, også skal jeg jobbe på Bowling 1 Gjøvik i kveld (Alle gjøvikinger, bare å komme innom) Lenke til kommentar
;_; Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ingen egentlige erfaringer, men hva er det du lurer på? Lurer på om man bare kan valse inn i en butikk og få de til å bestille en vare, og om dette koster ekstra. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noen her som har sett filmen Liten Ida? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noen som har en god måte å maskere alkohollukt for foreldre etter en fest? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Tror ikke det koster ekstra, om leverandørene har det du vil ha. Du kan selvfølgelig drive egenimport, da koster det både det ene og det andre ekstra. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noen som har en god måte å maskere alkohollukt for foreldre etter en fest? hei mamma stikker til en kompis sover over... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jobber på Lillehammer vgs nå, skal spise middag, også skal jeg jobbe på Bowling 1 Gjøvik i kveld (Alle gjøvikinger, bare å komme innom) Blir litt langt dessverre :\ Lurer på om man bare kan valse inn i en butikk og få de til å bestille en vare, og om dette koster ekstra. http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/viewCMS-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000lT-TPwMB?id=cms&key=37 Noen som har en god måte å maskere alkohollukt for foreldre etter en fest? La være å drikke. 1 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kjøre igjennom 5 TV-serier som har kommet iløpet av natten...lage middag og så...tja En du Bimmer? Lite, var å så på ny bil idag, BMW 525 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kjøre igjennom 5 TV-serier som har kommet iløpet av natten...lage middag og så...tja En du Bimmer? Lite, var å så på ny bil idag, BMW 525 årsmodell ? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noen som har en god måte å maskere alkohollukt for foreldre etter en fest? røyk en pakke sigaretter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hadde jeg kanskje sett på Top Gear eller noe tilsvarende så hadde jeg kanskje vist hvordan den så ut, måtte nok ty til google Kebabtraller har aldri falt ordentlig i smak hos meg. Gi meg heller en liten sexy sak som dette: Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kjøre igjennom 5 TV-serier som har kommet iløpet av natten...lage middag og så...tja En du Bimmer? Lite, var å så på ny bil idag, BMW 525 årsmodell ? 2007 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noen som har en god måte å maskere alkohollukt for foreldre etter en fest? Spis et eller to fedd med hvitløk Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hmm, den avataren min så god ut på avstand. Ikke så veldig bra ut på nært hold. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kjøre igjennom 5 TV-serier som har kommet iløpet av natten...lage middag og så...tja En du Bimmer? Lite, var å så på ny bil idag, BMW 525 årsmodell ? 2007 håper på sedan og diesel? er vel nesten umulig og få de med manuell Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Sedan, diesel og automat ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg