Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

A) Vil se så mye

Hvordan er det i det hele tatt mulig? Det eneste verdt å se på lørdag er Machete, Scott Pilgrim vs. the World og The Social Network.

Glemte Inception! OK, fire fimer på én dag kan bli litt vel mye.

Trolljegeren og NOKAS er mer verdt å se enn The Social Network og Michael Cera vs. The World.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Evt et godt troll. Har visst om Stephen Hawking siden jeg var liten.

At folk ikke vet hvem Stephen Hawking er overrasker meg ikke lenger engang. Provoserte meg mer at du dro Cthulhu bort fra Lovecraft, for å være ærlig.

De er jo på hver sin "topp" i hver sin "sjanger", er jo et godt trekk. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

A) Vil se så mye

Hvordan er det i det hele tatt mulig? Det eneste verdt å se på lørdag er Machete, Scott Pilgrim vs. the World og The Social Network.

Glemte Inception! OK, fire fimer på én dag kan bli litt vel mye.

Machete skal ses, samt Trolljegerne. Usikker hva den tredje filmen skal bli.

Ellers har man valg som

The social network

Four Lions

Red

Nokas

Saw 3D(rather tvilbart men)

The Karate Kid

The Other Guys

Toy Story 3

Piranha

Wall Street Money never sleeps.

:Scott Pilgrim vs the world skal være ræva

Lenke til kommentar

Ja fy faen, Trolljegeren anbefales!

Kanskje litt artigere for meg da jeg er ganske lokalkjent der hvor filmen har blitt spilt inn, og vært litt i de samme skogene.

Men absolutt verdt å se!

Utrolig hvordan norsk film har tatt seg opp de siste to-tre årene.

Artig med kjente omgivelser i film ja. Trolljegeren ble litt artig også da jeg jobber sammen med en som er med i filmen, Urmila Berg-Dombaas..hun som de møter utenfor togstasjonen.

Jepp, så glad er jeg. Sitter og hører på sangen jeg og bandet mitt har spilt inn. Ferdig miksa osv. Det er SÅ sweet. Kan dessverre ikke dele den med dere helt enda. Det ene vokalsporet var ubrukelig, så det skal vi inn og ta opp på nytt i morra. Så kanskje over helga at dere får høre hvorfor jeg smiler! :D
Får håpe dere får til en ordentlig miks og ikke det tullet (no offence!) dere hadde på myspace. Det ødela en del.

Lenke til kommentar

skjer med at søstra mi måtte bytte vekk den superdeilige avlasteren sin med et troll! ikke kan hun lage mat heller thumbdown.gif

Hvis hun ikke passer på kjøkkenet får du sende over til vaskerommet da. ;)

dessverre så skal avlasteren bare lage mat med min søster, for og prøve å lære henne det....

Dårlig service. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jepp, så glad er jeg. Sitter og hører på sangen jeg og bandet mitt har spilt inn. Ferdig miksa osv. Det er SÅ sweet. Kan dessverre ikke dele den med dere helt enda. Det ene vokalsporet var ubrukelig, så det skal vi inn og ta opp på nytt i morra. Så kanskje over helga at dere får høre hvorfor jeg smiler! :D
Får håpe dere får til en ordentlig miks og ikke det tullet (no offence!) dere hadde på myspace. Det ødela en del.

Langt langt langt laaaangt bedre. ;) Det på MySpace er med trommemaskin og tatt opp fra en forsterker hos han ene gitaristen. Linje ut fra forsterkeren med overgang og mic-inngang i en PC. Nå har vi vært i et ordentlig studio, betalt masse penger og fått en skikkelig brutal sound. :)

Lenke til kommentar

skjer med at søstra mi måtte bytte vekk den superdeilige avlasteren sin med et troll! ikke kan hun lage mat heller thumbdown.gif

Hvis hun ikke passer på kjøkkenet får du sende over til vaskerommet da. ;)

dessverre så skal avlasteren bare lage mat med min søster, for og prøve å lære henne det....

Dårlig service. :thumbdown:

tror faen meg ho klarte og mat forgifte meg og! har jævelig vondt i magen cry.gif

Lenke til kommentar

Langt langt langt laaaangt bedre. ;) Det på MySpace er med trommemaskin og tatt opp fra en forsterker hos han ene gitaristen. Linje ut fra forsterkeren med overgang og mic-inngang i en PC. Nå har vi vært i et ordentlig studio, betalt masse penger og fått en skikkelig brutal sound. :)

Oi, såpass ja. Vel, gi et pip ifra deg når du får det tilgjengelig for offentligheten :)
Lenke til kommentar

Jeg fant et barskt fightingspill på Xbox live. Fist of the North Star: Ken's Rage. (er egentlig en martial arts anime-serie)

Ken er så tøff at han kan si "Pick a spot. That's where I'll bury you" før en bossfight. Og når han gjør signaturangrepet sier han ATATTATATATATATATATATTATATATAT og "You are already dead". Macho overload.

02.jpg.jpg

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Oi, såpass ja. Vel, gi et pip ifra deg når du får det tilgjengelig for offentligheten :)

Jepp, klart jeg skal ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...