Laughing Madcap Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ååh! Er så jævlig nervøs. Skal på vors med nesten bare strangers, og bare jenter. Antar du starter med blanke ark da altsa, og kun jenter. sweeeet! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 skjer med at søstra mi måtte bytte vekk den superdeilige avlasteren sin med et troll! ikke kan hun lage mat heller Hvis hun ikke passer på kjøkkenet får du sende over til vaskerommet da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 mm. ørret var en god middag i dag Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 skjer med at søstra mi måtte bytte vekk den superdeilige avlasteren sin med et troll! ikke kan hun lage mat heller Hvis hun ikke passer på kjøkkenet får du sende over til vaskerommet da. dessverre så skal avlasteren bare lage mat med min søster, for og prøve å lære henne det.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg fikk de to mest kjente Stephen Hawking-bøkene i posten i dag. Epic! Lenke til kommentar
;_; Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ååh! Er så jævlig nervøs. Skal på vors med nesten bare strangers, og bare jenter. Antar du starter med blanke ark da altsa, og kun jenter. sweeeet! Satser på ja, men jeg frykter det verste, at det bare blir drama og baksnakking osv. Huff.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 da faar du dra opp schlooongen Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ååh! Er så jævlig nervøs. Skal på vors med nesten bare strangers, og bare jenter. Antar du starter med blanke ark da altsa, og kun jenter. sweeeet! Satser på ja, men jeg frykter det verste, at det bare blir drama og baksnakking osv. Huff.. jente fors er satans morsomt! kjøp med deg tequila elns, så får du fram sannheten om hva de har lyst til bare dans litt med dem osv, så går det greit. og jente drama er også morsomt, men ikke bland deg inn, viss de spør om din mening når de krangler, IKKE SVAR! Lenke til kommentar
;_; Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Haha! Håper at jeg ikke er den eneste som skal drikke også. DET hadde vært kjipt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Gleder meg til Lørdagen. Trolljegern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Den har jeg lyst til å se jeg også. Sånn typ, ekstremt lyst, og det eneste som stopper meg fra å se den, er at jeg ikke vet om jeg har 40-45 kr til en kinobillett. Skulle helst ha fått sett NOKAS og The Expendables også (vel, sistnevnte på kino i stedet for utstrekt på 37" med crappy lyd). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg fikk de to mest kjente Stephen Hawking-bøkene i posten i dag. Epic! Stephen Hawking? Er det ikke han som skriver om Cthulu og slikt? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Stephen Hawking? Er det ikke han som skriver om Cthulu og slikt? Neineineeeeei. Cthulhu er det Lovecraft som skriver om. Stephen Hawking er fysiker og matematiker. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hurra, jeg fikk napp! 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har du tatt over for Nstin? 3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Gleder meg til Lørdagen. Trolljegern Jeg og! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hurra, jeg fikk napp! Tidenes dårligste forsøk på å ro seg unna epic fail. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hurra, jeg fikk napp! Tidenes dårligste forsøk på å ro seg unna epic fail. Evt et godt troll. Har visst om Stephen Hawking siden jeg var liten. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tida går jaggu tregt når alt man gjør er å sitte og vente på at den skal bli 23:00 slik at man kan legge seg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sett deg ned å gjør noe fornuftig da. Som å synge en sang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg