Datasmurf Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Pff. Jeg er fortsatt våt. Dessuten må jeg skrive ting jeg ikke har peiling på. "Yay". Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sitter å planlegge festhelg i horten, åh som jeg gleder meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kjapt spørsmål: Hvordan sletter jeg cookies fra en bestemt side, men ikke alle? Er en butikk som kødder seg når jeg prøver å oppdatere handlekurven. Jeg har trykka feil på noe, men får ikke fjernet det. Snakk om firefox. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 You eat it Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sitter å planlegge festhelg i horten, åh som jeg gleder meg I Horten? Av alle steder å dra ... BTW, Lars, fikk du med deg hva jeg skrev om urtesigarettene i morges? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 At de smakte som strå og indisk? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja Slimda, men det er ikke så lett. Prøvde å dra til skolen i går.Når jeg kom til skolen låste det seg helt opp for meg, og jeg styrtet hjem igjen. Mest lyst til å legge meg under emn stein og bli der. Kjenner den følelsen, ja. "Barn dør"-greier. So? Det gjør de hver dag. Japp. 22000 av de, faktisk. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sitter å planlegge festhelg i horten, åh som jeg gleder meg I Horten? Av alle steder å dra ... BTW, Lars, fikk du med deg hva jeg skrev om urtesigarettene i morges? Horten ja, kan da umulig være stort verre en Steinkjer Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vet det er fake, men jeg synes faktisk denne var litt morsomP: http://www.youtube.com/watch?v=6H6HDOjt-rA Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vel, Horten er ganske lite Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Aldri vært i Horten. Ska visst være innflyttningsfest, og han har invitert folk fra hele landet. Tror det blir god stemning ja Forresten.. noen har som har bestillt ifra thinkgeek.com? Og som vet noe om frakprisene? evt toll? og hvor lang tid det tar før du har pakken i postkassa? Endret 4. november 2010 av Nurk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fraktprisene er dyre. Får det på døra med UPS. Ikke alt for gal ventetid. UPS tar seg av moms og så får du en regning med 14dagers forfall fra dem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 At de smakte som strå og indisk? Jepp. For ikke å glemme julebakst, røkelse og hippier. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Driver og stalker litt skattelister nå... Og hvordan i alle dager kan en som er født i 1992 ha 2mill i inntekt? Sykt. Men men, sjekke topplister er artig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Driver og stalker litt skattelister nå... Og hvordan i alle dager kan en som er født i 1992 ha 2mill i inntekt? Sykt. Men men, sjekke topplister er artig. arv regnes som inntekt Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Nei, det er det ikke. det gjør meg bare deprimert over at jeg ikke har klart å komme med noen gode gründer-idèer enda. Trodde jeg hadde det her i sommer, men så ikke ut til at markedet var der allikevel. Endret 4. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Nei, det er det ikke. det gjør meg bare deprimert over at jeg ikke har klart å komme med noen gode gründer-idèer enda. Trodde jeg hadde det her i sommer, men så ikke ut til at markedet var der allikevel. prøver på det samme, lager skisser osv, lager idé notater osv, hele tiden. men ofte blir det får avansert eller ikke selg bart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det irriterende med den store kinodagen er A) Vil se så mye B) Hvem skal man ta med? C) Skal man ta med forskjellige til forskjellige filmer? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Den store kinodagen her i bygda: La 06. Nov kl. 10:30 Knerten gifter seg La 06. Nov kl. 12:30 Grusomme meg La 06. Nov kl. 14:45 Keeper'n til Liverpool La 06. Nov kl. 16:45 Maskeblomstfamilien La 06. Nov kl. 19:00 Trolljegeren La 06. Nov kl. 21:15 Nokas To filmar som er verdt å sjå, og eg har sett den eine før… Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Litt flere valg og visninger her i Trondheim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg