Gjest medlem-1432 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Huff jeg trykte på play. Hvem er det egentlig som hører på slikt drit? Huff. Dette derimot. Sårt, vakkert, særegent. http://www.youtube.com/watch?v=vE0-O0GvTVQ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hva er det rødnese-greiene? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Veldedighet for å gi penger til Amnesty eller noe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) "Barn dør"-greier. So? Det gjør de hver dag. Veldedighet for å gi penger til Amnesty eller noe Alltid ett eller annet for å suge penger ut av meg. Endret 4. november 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja stakkers deg Lars. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg har medisin til deg! Jeg har cthulu-sangen fra den nyeste southpark-episoden på hjernen. Huff jeg trykte på play. Hvem er det egentlig som hører på slikt drit? Huff. Dette derimot. Sårt, vakkert, særegent. Var denne jeg fikk på hjernen selv. Akkurat videoen er ikke all verdens, men sangen er det umulig å bli kvitt! http://www.youtube.com/watch?v=FKpKnSQPMA0 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Meningsløst å gi til de organisasjonene, da mesteparten av pengene forsvinner i papirarbeid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Meningsløst å gi til de organisasjonene, da mesteparten av pengene forsvinner i papirarbeid. Enig. Mesteparten av slik "veldedighet" er en eneste stor scam. Mange gjør det i de beste intensjoner, men det endrer ikke det faktum at forsvinnende lite går dit det skal. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Men ikke alt. For dem som mottar betyr det mye, kansje alt. (kommer ann på hvem og hva såklart) Dere er så negative. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Verden har gjort meg til en kynisk person. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja, verden er et kynisk sted, så. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Men ikke alt. For dem som mottar betyr det mye, kansje alt. (kommer ann på hvem og hva såklart) Dere er så negative. Sender vi noe til fattige personer, blir mesteparten også tatt av krigsherrer og sterkere personer. Deres lidelse blir da verre ettersom de blir banket, frastjelt og evt. avlivet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sender vi noe til fattige personer, blir mesteparten også tatt av krigsherrer og sterkere personer. Deres lidelse blir da verre ettersom de blir banket, frastjelt og evt. avlivet. Det kommer helt ann på hvor/hva/hvem man gir til. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tenkte å støtte Stine Sofies Stilftelse ved å kjøpe kalenderen deres. Lå et bilag fra dem i avisen for noen dager siden siden det er ti år siden drapene i Baneheia i år. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Mulig, men det er rimelig håpløst uansett. Vil man virkelig fikse situasjonen for de, må man gjøre det via politikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Da har man vært hos psykologen, funnet 250 kr, vært på butikken, gått hjem igjen og vært søkkvåt hele tiden. Jævla høstvær! >_< Fortsatt våken, vært litt sosial, fått bøker i posten, funnet ut når jeg kom hjem at jeg har fått enda en hentelappe, denne fra Fedex og jeg aner ikke hva det er, så jeg er litt nysgjerrig, men alt for lat til å gå nedover igjen i dette griseværet (har uansett ingen tørre sko, så da får jeg heller vente til i morgen). Og nå blir det å "kose" seg med forskningsmetode og statistikk. Woop woop! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) tror polakkene syns det er litt drøyt skattetrykk i Norge http://skattelister....secki-32982831/ Endret 4. november 2010 av yavel 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noe sier meg at det er noe feil med de tallene Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Da har man vært hos psykologen, funnet 250 kr, vært på butikken, gått hjem igjen og vært søkkvåt hele tiden. Jævla høstvær! >_< Fortsatt våken, vært litt sosial, fått bøker i posten, funnet ut når jeg kom hjem at jeg har fått enda en hentelappe, denne fra Fedex og jeg aner ikke hva det er, så jeg er litt nysgjerrig, men alt for lat til å gå nedover igjen i dette griseværet (har uansett ingen tørre sko, så da får jeg heller vente til i morgen). Og nå blir det å "kose" seg med forskningsmetode og statistikk. Woop woop! Kom deg ut! solen skinner jo nesten ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg