Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har medisin til deg!

Jeg har cthulu-sangen fra den nyeste southpark-episoden på hjernen.

Huff jeg trykte på play. Hvem er det egentlig som hører på slikt drit? Huff.

Dette derimot. Sårt, vakkert, særegent. :love:

Var denne jeg fikk på hjernen selv. Akkurat videoen er ikke all verdens, men sangen er det umulig å bli kvitt!

http://www.youtube.com/watch?v=FKpKnSQPMA0

Lenke til kommentar

Meningsløst å gi til de organisasjonene, da mesteparten av pengene forsvinner i papirarbeid.

Enig. Mesteparten av slik "veldedighet" er en eneste stor scam. Mange gjør det i de beste intensjoner, men det endrer ikke det faktum at forsvinnende lite går dit det skal.
Lenke til kommentar

Men ikke alt. For dem som mottar betyr det mye, kansje alt. (kommer ann på hvem og hva såklart)

Dere er så negative.

Sender vi noe til fattige personer, blir mesteparten også tatt av krigsherrer og sterkere personer. Deres lidelse blir da verre ettersom de blir banket, frastjelt og evt. avlivet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Sender vi noe til fattige personer, blir mesteparten også tatt av krigsherrer og sterkere personer. Deres lidelse blir da verre ettersom de blir banket, frastjelt og evt. avlivet.

Det kommer helt ann på hvor/hva/hvem man gir til.

Lenke til kommentar

Da har man vært hos psykologen, funnet 250 kr, vært på butikken, gått hjem igjen og vært søkkvåt hele tiden.

Jævla høstvær! >_<

:love:

Fortsatt våken, vært litt sosial, fått bøker i posten, funnet ut når jeg kom hjem at jeg har fått enda en hentelappe, denne fra Fedex og jeg aner ikke hva det er, så jeg er litt nysgjerrig, men alt for lat til å gå nedover igjen i dette griseværet (har uansett ingen tørre sko, så da får jeg heller vente til i morgen).

Og nå blir det å "kose" seg med forskningsmetode og statistikk. Woop woop!

Lenke til kommentar

Da har man vært hos psykologen, funnet 250 kr, vært på butikken, gått hjem igjen og vært søkkvåt hele tiden.

Jævla høstvær! >_<

:love:

Fortsatt våken, vært litt sosial, fått bøker i posten, funnet ut når jeg kom hjem at jeg har fått enda en hentelappe, denne fra Fedex og jeg aner ikke hva det er, så jeg er litt nysgjerrig, men alt for lat til å gå nedover igjen i dette griseværet (har uansett ingen tørre sko, så da får jeg heller vente til i morgen).

Og nå blir det å "kose" seg med forskningsmetode og statistikk. Woop woop!

Kom deg ut! solen skinner jo nesten !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...