Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja Slimda, men det er ikke så lett. Prøvde å dra til skolen i går.Når jeg kom til skolen låste det seg helt opp for meg, og jeg styrtet hjem igjen. Mest lyst til å legge meg under emn stein og bli der. Er ikke greit å slite med sånt. Er flere på forumet her som sliter med lignende ting. Nesten litt skremmende, hvor mange på forumet her som sliter med ett eller annet. Lenke til kommentar
TheaLinnea Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 denne handlet om livet etter døden osv Hva stod det? Evt. hvilken brosjyre? Syns det var litt merkelig, da JV ikke tror på noe liv etter døden. skumleste bare, desverre kasta nå, skjønte ikke helt hva de ville frem til. var noe med at sjel/liv bettyde pust og at når man dør så mister de jo pusten osv Tror nok du skumleste litt for fort gjennom den brosjyren. JV tror ikke på noe liv etter døden http://www.watchtower.org/n/bh/article_06.htm Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tror hun trenger litt disiplin. Noen som melder seg frivillig til å gi henne det? Glimti? Avataren din sier meg at du er up to the job. Skulle jeg gjerne ha tatt meg av den saken, men det byr meg imot å bidra til at noen oppsøker skolen igjen! Du kan lese mer om min mening om den saken i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1200708 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Haha, Glimti du Glimti. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg hadde helt sinnsykt med fravær da jeg gikk på skolen. Heldigvis gikk det bra, men det er ikke akkurat noe jeg er veldig stolt av. Kan vertfall trøste meg med at jeg har diverse gyldige grunner, og at det ikke bare er ren latskap. Hjemmelaget smoothie + Formosa Oolong Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ingenting slår vekkerklokka mi på ungdomskolen. Lyden av et par bussdører som åpnes og lukkes. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Haha, Glimti du Glimti. Hva tenker du på nå lille venn? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Donald vs. Jensen? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Donald vs. Jensen? vet ikke om Jensen starter med sprening kl halv 7 om morran! så sitter det en i en gravemaskin og skraper mot fjellet, kan ikke se at det har noe effekt! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det er noe sånt de to kunne ha funnet på mot hverandre iallefall. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Helvette... Har sett en video på you tube og nå blir jeg ikke kvitt sangen heler. Har fått den på hjernen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg har medisin til deg! http://www.youtube.com/watch?v=A67ZkAd1wmI Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 English version Noen av versjonene Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Den der videoen er det sikkert lurest i og ikke trykke play på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 English version Den er like god som den svenske! Noen av versjonene Silence, infidel! Den der videoen er det sikkert lurest i og ikke trykke play på. Jeg er avhengig av den. Har hørt non stop på den i flere timer noen ganger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Helvette... Har sett en video på you tube og nå blir jeg ikke kvitt sangen heler. Har fått den på hjernen. Jeg har cthulu-sangen fra den nyeste southpark-episoden på hjernen. http://www.youtube.com/watch?v=nL901mitNTc “Cthulhu Cthulhu Cthulhu Cthulhu The evil hate-filled Cthulhu From a dimension far away Flying through gates of madness And into your heart Turning dreams into nightmares Destroying all he sees Now begins a new adventure for me You and the dark one Cthulhu Sharing adventures and smiles It’s a magical bond two pals can share Soon the whole world will be made aware Of you and the death lord Cthulhu Making the world a better place Together you will have so much fun Sending all of my stupid friends to oblivion! You and the dark one Cthulhu.” Endret 4. november 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Når katten er borte danser negerslavene på bordet ser jeg Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 er det lurt og linke sløsekalkulatoren opp med facebook, så folk kan se hvor mye jeg sløser? summen 161 000 i året :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg