Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Hvorfor er de ikke på skolen, unge dame? :hmm:

Alt går så dårlig, ligger langt etter med oppgaver og rapporter og skjønner så lite. Har helt mistet alt som heter motivasjon og vilje. Er ikke noe vits i å prøve en gang, jeg failer uansett.

Lenke til kommentar

Tror hun trenger litt disiplin. Noen som melder seg frivillig til å gi henne det? Glimti? Avataren din sier meg at du er up to the job.

Disiplin er en ypperlig ting, dog er jeg usikker om det hjelper med andre ting enn nytelse...

Alt går så dårlig, ligger langt etter med oppgaver og rapporter og skjønner så lite. Har helt mistet alt som heter motivasjon og vilje. Er ikke noe vits i å prøve en gang, jeg failer uansett.

Var mer eller mindre slik jeg droppet ut av høgskolen. Satt å spilte WoW noen timer for lenge, og ble forbikjørt av de andre elevene. Er dog bare du som kan fikse det.

Lenke til kommentar

Vondt hvor ?

Eh, litt overalt. Mest hode/nakke/mage. Å, også er jeg kvalm og brekker meg fullstendig ukontrollert og får plutselig dobbelsyn/uklart syn. Jeg digger dette, så sinnsykt. Dro hjem, ligger under dynen nå og ber om at de smertestillende skal virke snart.

Vondt i sjela av Lactivists?

Det og.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja Slimda, men det er ikke så lett.

Prøvde å dra til skolen i går.Når jeg kom til skolen låste det seg helt opp for meg, og jeg styrtet hjem igjen. Mest lyst til å legge meg under emn stein og bli der.

Lenke til kommentar

Eh, litt overalt. Mest hode/nakke/mage. Å, også er jeg kvalm og brekker meg fullstendig ukontrollert og får plutselig dobbelsyn/uklart syn. Jeg digger dette, så sinnsykt. Dro hjem, ligger under dynen nå og ber om at de smertestillende skal virke snart.

[synes synd på] Så så, det går nok bra. Du må bare hvile skrotten [/synes synd på]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...