Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Aaaah, fredtorsdag og i mårra skal jeg sulle på biblioteket. Løveli Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 I dont know. Tenkte å nostaligisere litt. Sjekke om de har sånne awesome tegneseriebøker osv. Når jeg var sånn 10-14 var jeg på biblioteket på Røros hver eneste dag etter skola. Så rolig og fredelig der 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Auu. Jeg har så sykt vondt og er så dårlig. Jeg tviler på at jeg klarer meg igjennom resten av arbeidsdagen. Seriøst, jeg har så vondt at jeg er på gråten >_< Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Auu. Jeg har så sykt vondt og er så dårlig. Jeg tviler på at jeg klarer meg igjennom resten av arbeidsdagen. Seriøst, jeg har så vondt at jeg er på gråten >_< Vondt hvor ? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) jeg ble nettopp prøvd-sjekket opp på apoteket... av mannen som jobber der O.o Endret 4. november 2010 av Flabba Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vondt i sjela av Lactivists? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Intet er som å bli vekket av noen som desperat prøver å lære seg å spille trompet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=HcIiwmclfvw Fantastisk! Den var konge! Vestens ole brum kan faen meg ta seg ei bolle i forhold. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Skjer kafefolkens? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sitter og ser på konsert. Jepp. Jeg har fri - langhelg. Deilig. Mhm. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hellau. Burde vært på skolen nå men her sitter jeg. Ned å ordne noe mat snart. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Hellau. Burde vært på skolen nå men her sitter jeg. Ned å ordne noe mat snart. Hvorfor er de ikke på skolen, unge dame? Endret 4. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tror hun trenger litt disiplin. Noen som melder seg frivillig til å gi henne det? Glimti? Avataren din sier meg at du er up to the job. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hvorfor er de ikke på skolen, unge dame? Alt går så dårlig, ligger langt etter med oppgaver og rapporter og skjønner så lite. Har helt mistet alt som heter motivasjon og vilje. Er ikke noe vits i å prøve en gang, jeg failer uansett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tror hun trenger litt disiplin. Noen som melder seg frivillig til å gi henne det? Glimti? Avataren din sier meg at du er up to the job. Disiplin er en ypperlig ting, dog er jeg usikker om det hjelper med andre ting enn nytelse... Alt går så dårlig, ligger langt etter med oppgaver og rapporter og skjønner så lite. Har helt mistet alt som heter motivasjon og vilje. Er ikke noe vits i å prøve en gang, jeg failer uansett. Var mer eller mindre slik jeg droppet ut av høgskolen. Satt å spilte WoW noen timer for lenge, og ble forbikjørt av de andre elevene. Er dog bare du som kan fikse det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vondt hvor ? Eh, litt overalt. Mest hode/nakke/mage. Å, også er jeg kvalm og brekker meg fullstendig ukontrollert og får plutselig dobbelsyn/uklart syn. Jeg digger dette, så sinnsykt. Dro hjem, ligger under dynen nå og ber om at de smertestillende skal virke snart. Vondt i sjela av Lactivists? Det og. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja Slimda, men det er ikke så lett. Prøvde å dra til skolen i går.Når jeg kom til skolen låste det seg helt opp for meg, og jeg styrtet hjem igjen. Mest lyst til å legge meg under emn stein og bli der. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Eh, litt overalt. Mest hode/nakke/mage. Å, også er jeg kvalm og brekker meg fullstendig ukontrollert og får plutselig dobbelsyn/uklart syn. Jeg digger dette, så sinnsykt. Dro hjem, ligger under dynen nå og ber om at de smertestillende skal virke snart. [synes synd på] Så så, det går nok bra. Du må bare hvile skrotten [/synes synd på] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg