Flabba Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 jeg har sovet skikkelig godt 1gang siste månden. Søvn er noe vanskelige greier. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 neida. bare å legga seg ned å lukke øya. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Endelig sol. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Føler veldig for at det blir døgning. god morgen Mornings! Døgning ble det gitt. Og nå er det tørre skorper, aka. mat. Gleder meg virkelig til å ut og vandre i det fine været som er på Steinkjer nå, altså! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Det gjør du sikkert, også vedder jeg pungen min på at jeg ser en post kl 17 i ettermiddag som sier "Hvor ble det av dagen? Jeg sovna visst på vei ut døra" 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Neppe. Jeg kan glatt sovne av fra skole og fest og andre mindre viktige ting, men legetimer og lignende, er noe jeg aldri sovner av fra. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Diare er vel ein gyldig grunn til å vere heime frå skulen? Det freistar neste meir med dobbel gymtime og analysering av Terje Vigen enn å sitte på dass heile dagen… Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Gymtimer er jo gøy! Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=7LkawRy-oA0 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jodafolkens, full på en onsdag var ikke sånn kjempelurt. Kom på jobb nå jeg ^^ Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Gymtimer er jo gøy! Ikkje når du er 57 60 kg og må spele rugby mot folk på 70-80. Endret 4. november 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Gikk du å veide deg, eller noe? Eller bare følte du deg 3 kg tyngre idag? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jodafolkens, full på en onsdag var ikke sånn kjempelurt. Kom på jobb nå jeg ^^ Neste Onsdag er det min tur! Hytte langt ut på Hvaler ftw! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Gymtimer er jo gøy! Ikkje når du er 57 60 kg og må spele rugby mot folk på 70-80. Synes det var veldig gøy jeg, er 190 og veier nitti og et eller annet. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Er vel litt bedre når det er planlagt og du ikke eeeeegentlig skal på jobb kl 7-8 dagen etterpå? Og du ikke ender opp så langt unna jobben at du må stå opp ekstra tidlig for å ta tog som bare går en gang i timen? Og du hverken har deodorant eller tannbørste og har kontorjobb med flere planlagte møter utover dagen? Merker det her blir en fin dag *drikke vann* Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jeg føler med deg Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Gikk du å veide deg, eller noe? Eller bare følte du deg 3 kg tyngre idag? Omtrent. Sist gong eg sto på vekta var eg 56 kg. Men det var vel i februar ein gong. Mykje meir sannsynlig at eg er over 60kg, men sikkert ikkje så mykje. Kanskje 61. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Takk takk Får hive nedpå litt kaffi etterhvert. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Deilig med en langhelg nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=HcIiwmclfvw Fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg