Old Game Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Han (jeg går utifra at det er en han) har sannsynligvis onanert og kanskje sprutet litt på keybordet ditt i all opphisselsen. Noe sier meg at han ikke vasket hendene etter syndene også... Kjennes tastene litt "seige" ut? Youre welcome Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Han (jeg går utifra at det er en han) har sannsynligvis onanert og kanskje sprutet litt på keybordet ditt i all opphisselsen. Noe sier meg at han ikke vasket hendene etter syndene også... Kjennes tastene litt "seige" ut? Youre welcome nå vasker jeg tastaturet ukentlig etter jeg fikk vite at det er mer bakterier her enn i dass! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sitter fortsatt med øl, men nå spiser jeg straks og legger meg. Har iallefall et program i morgen. Husk at sistemann må slukke alle lys og låse døren når han eller henne forlater kafeen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Her var det jammen mørkt gitt. Og låst var det også Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 gjett hvem som ble ferdig med prosjektet da ble det visst søvn i dag å Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Heldiggris, fronter her ligger en uke bak, så jeg må plutselig skrive 3000 ord til i morra :o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Urtesigaretter er forøvrig som å røyke strå, julebakst, røkelse og indisk mat samtidig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Urtesigaretter er forøvrig som å røyke strå, julebakst, røkelse og indisk mat samtidig. Vet ikke om det høres bra ut eller dårlig Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Urtesigaretter er forøvrig som å røyke strå, julebakst, røkelse og indisk mat samtidig. Vet ikke om det høres bra ut eller dårlig da slipper du kanskje lysten på munch Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Heldiggris, fronter her ligger en uke bak, så jeg må plutselig skrive 3000 ord til i morra :o Send meg det du har skrevet så langt, så skal jeg ikke gi deg ferie lengre enn til jul. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fikk ikke sove, så nå har jeg lagd meg en god kopp vanlijekaffe! ( ferdigpose fra nescafè) . utrolig god igrunn! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 leste just en tråd jeg håper er troll Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 lurer litt på hvorfor jeg aldri lærer. jeg la meg "tidlig" å våknet da nå. Å får ikke sove igjen. Blir helt sikkert trøtt sånn i 12 tiden på dagen også blir alt snudd helt på hue. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Føler veldig for at det blir døgning. Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Føler veldig for at det blir døgning. god morgen Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg kan ikke beskrive hvor godt jeg har sovet inatt! Det å vokne av seg selv, å ikke være trøtt er så digg! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg kan ikke beskrive hvor godt jeg har sovet inatt! Det å vokne av seg selv, å ikke være trøtt er så digg! Heldige deg, har ikke osvet så godt på sikkert 1 år. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg våkna fire ganger i natt ... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 sikkert bare fordi du måtte skjekke om jeg var der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg