Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Alt smaker tydeligvis "ok" når man først er full... Det kan jeg love deg at det gjør ja. Huffoghuff. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Det er mye bedre å være litt mer edru enn resten av gjengen, enn å være den som må dusjes og skiftes klær på etter å ha spydd rundt og besvimt her og der. Jeg har mange venner som ikke drikker på festene våre i det hele tatt. Jeg tenker ikke over det engang. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Menn bruker store deler av livet på å late som de liker dette skvipet, fordi man skal like øl når man er mann. Min erfaring er at øl gjør seg desidert best sammen med mat. Lite slår spekemat og pils som helgesnacks. Endret 3. november 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) http://www.thinkgeek...lectronic/ae83/ Jul/Nyttår kommer til å bli artig i år Endret 3. november 2010 av b-real Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hello My Name is Blessing i am a very beautiful young girl, I saw your profile today in this site and i stopped to take avery good look at it. I want you to know that i will be intrested toknow you better because you sound very sweet and nice in your profile so i will like us to become friends and know each other the more.Here is my email address ([email protected]) send me an email today and i will send you my pictures and tell you more about me please!(Remember that distance,age or colour does not matter in a reall relationship but love matters alot).I am waiting for your reply now! here is my email again ([email protected]) Yours forever, Blessing.. ................... Hei mitt navn er Blessing jeg er en veldig vakker ung pike, så jeg profilen din i dag i dette området og jeg stoppet for å ta Avery god titt på den. Jeg vil du skal vite at jeg vil bli intrested toknow deg bedre fordi du høres veldig søt og hyggelig i profilen din, så jeg vil at vi skal bli venner og kjenner hverandre more.Here er min e-postadresse ([email protected]. uk) send meg en e-post i dag og jeg vil sende deg bildene mine og fortelle deg mer om meg please! (Husk at avstand, alder eller farge spiller ingen rolle i en reall forhold, men elsker saker mye). Jeg venter på svar nå ! her er min epost på nytt ([email protected]) Hilsen evig, Blessing .. Rofl. Dette er den tredje mailen fra random "chicks" på MySpace jeg får på fem minutter. Nei, det smaker nøyaktig det samme. Man får bare mer skyldfølelse ift. sine venner for at man ikke drikker like mye som de. Man følger da etter og overvurderer nevnte venners konsum, og ender opp i en grøft. Ikke kom her og si at det ikke stemmer, anyone. Det stemmer ikke. Om det stemmer for deg, er det bare fordi du ikke er erfaren. Fjortis. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Jeg fikk noe lignende på gmail fra youtube, av alle ting. Ei "berte" som hadde sett på profilen min og syns jeg virka såååå kjekk og flott og hun likte alt jeg likte av videoer. Problemet er bare at jeg aldri har lagt noe inn på youtube-profilen, den er helt tom, annet enn de siste videoene jeg har kikket på Endret 3. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 ser ''Snabba cash'' mens jeg gomler på big one mexican. Tidenes pizza og tidenes film! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 nå er det trekant for alle penga, dessverre bare tv programmet Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg kan legge meg nå! NATTA Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg skal legge meg jeg og. Lese bok FTW Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Ha-ha-ha! Jeg fikk faen meg gjennom noen pakker urtesigaretter fra New Zealand. Hadde jeg aldri trodd. Trodde slikt var bannlyst i Norge, selv om det ikke akkurat er narkotika. Oh well, tobakk- og nikotinfrie sigaretter, here I come! Tok sin tid å få dem også, men de var svært rimelige, så care. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Åh.. satan. Fant nettopp en matpakke med brødskiver og nugatti som hadde lagt i sekken siden sist jeg brukte den. Omtrent 2 måneder siden.. Det luktet dødelig og radioaktivt. No kidding. Sitter her og prøver å bla i en bok som lå i sekken ,men det er jammen ikke lett. Endret 3. november 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hahahaha, Trekant er komisk. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Åh.. satan. Fant nettopp en matpakke med brødskiver og nugatti som hadde lagt i sekken siden sist jeg brukte den. Omtrent 2 måneder siden.. Det luktet dødelig og radioaktivt. No kidding. pussig rydda på rommet, så har jeg en kjøleboks med masse øl, også hadde 2 av øla sprengt. helt jævelig Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hahahaha, Trekant er komisk. å ganske kleint. Gutten er det i alle fall. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hahahaha, Trekant er komisk. å ganske kleint. Gutten er det i alle fall. syns det var et bra program! så ut som de var på hove når de intervjua folk Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hahahaha, Trekant er komisk. å ganske kleint. Gutten er det i alle fall. syns det var et bra program! så ut som de var på hove når de intervjua folk Ja bra var det, men gutten var klein å virka som han egentlig ikke ville være der Ja er fra Hove. Jeg var med rundt å intevjua folk. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hahahaha, Trekant er komisk. å ganske kleint. Gutten er det i alle fall. syns det var et bra program! så ut som de var på hove når de intervjua folk Ja bra var det, men gutten var klein å virka som han egentlig ikke ville være der Ja er fra Hove. Jeg var med rundt å intevjua folk. kl var dette, jeg så bare tv pastoren Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Ha-ha-ha! Jeg fikk faen meg gjennom noen pakker urtesigaretter fra New Zealand. Hadde jeg aldri trodd. Trodde slikt var bannlyst i Norge, selv om det ikke akkurat er narkotika. Oh well, tobakk- og nikotinfrie sigaretter, here I come! Tok sin tid å få dem også, men de var svært rimelige, så care. Hva kosta de og hvordan smaker de? Ser for meg det kan være et greit mekkealternativ. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 yavel: De sniker seg rundt disse intevjuerne. Jeg jobba med presse i år så måtte følge en del pressefolk rundt. B.l.a hun her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg