Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, jeg kan jo drikke det. Men det er ikke det jeg foretrekker. Men jeg får fortsatt LYST på en pils i ny og ne.

Men så blir jeg liksom skuffa hver gang jeg faktisk tar en pils, og den blir stående alt for lenge på bordet.

Har det likens jeg og.. Klarer ikke øl til mat, og det er kjempegodt i ny å ne. Ellers drikker jeg som oftest bare på fylla, og da er alt godt :roll:

Lenke til kommentar

Altså, jeg kan jo drikke det. Men det er ikke det jeg foretrekker. Men jeg får fortsatt LYST på en pils i ny og ne.

Men så blir jeg liksom skuffa hver gang jeg faktisk tar en pils, og den blir stående alt for lenge på bordet.

Fair enough, alle liker ikke det samme. Men konkluskjonen at øl eeeegentlig smaker drit = er feil.

Lenke til kommentar

øl er veldig godt, dog så har jeg en motsatt utvikling :S begynt og like drinker å rusbrus :/

Det er lov det også. Faktisk så oppfordrer jeg folk til å drikke ut fra hva de liker i stedet for bare å drikke for å bli full.

All drikke med alkohol i smaker drit.

:D

Jeg er glad jeg klarer alkohol. Det er mye god drikke som har alkohol i seg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

øl er veldig godt, dog så har jeg en motsatt utvikling :S begynt og like drinker å rusbrus :/

Det er lov det også. Faktisk så oppfordrer jeg folk til å drikke ut fra hva de liker i stedet for bare å drikke for å bli full.

enig med deg der, har forsåvidt kommet over det stadiet, at det er om og gjøre og bli fullest mulig.

selv om en får en smell innimellom :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...