Bytex Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Altså, jeg kan jo drikke det. Men det er ikke det jeg foretrekker. Men jeg får fortsatt LYST på en pils i ny og ne. Men så blir jeg liksom skuffa hver gang jeg faktisk tar en pils, og den blir stående alt for lenge på bordet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Øl er herlig da mann! Uhm, kjerring Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Altså, jeg kan jo drikke det. Men det er ikke det jeg foretrekker. Men jeg får fortsatt LYST på en pils i ny og ne. Men så blir jeg liksom skuffa hver gang jeg faktisk tar en pils, og den blir stående alt for lenge på bordet. Har det likens jeg og.. Klarer ikke øl til mat, og det er kjempegodt i ny å ne. Ellers drikker jeg som oftest bare på fylla, og da er alt godt Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 øl er veldig godt, dog så har jeg en motsatt utvikling :S begynt og like drinker å rusbrus :/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Altså, jeg kan jo drikke det. Men det er ikke det jeg foretrekker. Men jeg får fortsatt LYST på en pils i ny og ne. Men så blir jeg liksom skuffa hver gang jeg faktisk tar en pils, og den blir stående alt for lenge på bordet. Fair enough, alle liker ikke det samme. Men konkluskjonen at øl eeeegentlig smaker drit = er feil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 All drikke med alkohol i smaker drit. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 All drikke med alkohol i smaker drit. woooot nei, det meste smaker jo knall Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Tror jeg må leie meg en bartender, som kan følge meg hele kvelden å lage übre drinker til meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 øl er veldig godt, dog så har jeg en motsatt utvikling :S begynt og like drinker å rusbrus :/ Det er lov det også. Faktisk så oppfordrer jeg folk til å drikke ut fra hva de liker i stedet for bare å drikke for å bli full. All drikke med alkohol i smaker drit. Jeg er glad jeg klarer alkohol. Det er mye god drikke som har alkohol i seg. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 øl er veldig godt, dog så har jeg en motsatt utvikling :S begynt og like drinker å rusbrus :/ Det er lov det også. Faktisk så oppfordrer jeg folk til å drikke ut fra hva de liker i stedet for bare å drikke for å bli full. enig med deg der, har forsåvidt kommet over det stadiet, at det er om og gjøre og bli fullest mulig. selv om en får en smell innimellom Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Alt smaker tydeligvis "ok" når man først er full... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 selv om en får en smell innimellom Det er fordi det smaker så godt det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Nei, det smaker nøyaktig det samme. Man får bare mer skyldfølelse ift. sine venner for at man ikke drikker like mye som de. Man følger da etter og overvurderer nevnte venners konsum, og ender opp i en grøft. Ikke kom her og si at det ikke stemmer, anyone. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Det stemmer ikke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Alt smaker tydeligvis "ok" når man først er full... Gude-drinker: White Russian, Mojito, Caipirinha, Caipiroska, Black Russian. Medium: Rom & Cola, GinTonic, Jägerbomber og Jäger med cola, Vodka med redbull. Shit: Alt annet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Det stemmer ikke. Utdyp gjerne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Det stemmer ikke. Utdyp gjerne. Alkohol er et psykoaktivt stoff. Det endrer sanseoppfatningene dine. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Ja, de blir med deg i grøfta Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har faktisk ikke havnet i en grøft ennå.... syklet rett i en busk da, hvis det teller Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 var desverre en stund, jeg var i en gjeng, der det var om og gjøre og bli drita. har sovet så sykt mange rare plasser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg