Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det minner meg om Monty Python-sketsjen fra en italiensk språkkurs klasse, der bare læreren er engelsk og alle elevene er italienere, og han prøver å lære dem å snakke italiensk med engelsk aksent. Omtrent som å lære engelskmenn å snakke petter solberg-engelsk.

Så rekker plutselig en tysker opp hånda og spør noe på tysk, da sier læreren oh sorry the german class is down the hall.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Spansklæreren vår prøver å lære oss spansk med å prate spansk. Faens kjerring.

Akkuratt samme i tysk. Snittet kryper nok snart ned til 2 på vanlige prøver

Ja, samme her. På ungdomsskolen var læreren klar over hva vi kunne så det gikk greit. Femmeren er nok nede på 2 innen desember. 3 om jeg har sykt flaks.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spansklæreren vår prøver å lære oss spansk med å prate spansk. Faens kjerring.

Akkuratt samme i tysk. Snittet kryper nok snart ned til 2 på vanlige prøver

Ja, samme her. På ungdomsskolen var læreren klar over hva vi kunne så det gikk greit. Femmeren er nok nede på 2 innen desember. 3 om jeg har sykt flaks.

samme her.. dog ikke så ekstremt som fra fem til toer da... fremmedspråk som ikke er engelsk suger...

btw nytt ord: ikker? ikke er= ikker

Lenke til kommentar

Jeg bare tenker, øl er egentlig mye bedre når du TENKER på å ta en øl etter en lang fredag på jobb. Men når jeg først kommer hjem og popper pilsen bruker jeg en evighet på å drikke den, og det smaker bare kjipt etterhvert.

Sånn blir det fort på restaurant eller utekafe også. Jeg bruker like lang tid på en pils som de andre bruker på 3. Greit å være billig i drift, da.

Menn bruker store deler av livet på å late som de liker dette skvipet, fordi man skal like øl når man er mann.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...