ZenMuch Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jepp, nå har jeg vært på shopping med svigermor. Og siden jeg lever enda, skal jeg feire med en øl Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Spansklæreren vår prøver å lære oss spansk med å prate spansk. Faens kjerring. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Haha, det minner meg om Monty Python-sketsjen fra en italiensk språkkurs klasse, der bare læreren er engelsk og alle elevene er italienere, og han prøver å lære dem å snakke italiensk med engelsk aksent. Omtrent som å lære engelskmenn å snakke petter solberg-engelsk. Så rekker plutselig en tysker opp hånda og spør noe på tysk, da sier læreren oh sorry the german class is down the hall. Endret 3. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 ...ha-ha.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Spansklæreren vår prøver å lære oss spansk med å prate spansk. Faens kjerring. Akkuratt samme i tysk. Snittet kryper nok snart ned til 2 på vanlige prøver Endret 3. november 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 såå.. ka står på? Krangler med mamma. Snart ut å møte MSg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 såå.. ka står på? Krangler med mamma. Snart ut å møte MSg. må du oppføre deg! hør på mordi! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Spansklæreren vår prøver å lære oss spansk med å prate spansk. Faens kjerring. Akkuratt samme i tysk. Snittet kryper nok snart ned til 2 på vanlige prøver Ja, samme her. På ungdomsskolen var læreren klar over hva vi kunne så det gikk greit. Femmeren er nok nede på 2 innen desember. 3 om jeg har sykt flaks. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Jepp, nå har jeg vært på shopping med svigermor. Og siden jeg lever enda, skal jeg feire med en øl Sitter med en selv. Skål! Endret 3. november 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Spansklæreren vår prøver å lære oss spansk med å prate spansk. Faens kjerring. Akkuratt samme i tysk. Snittet kryper nok snart ned til 2 på vanlige prøver Ja, samme her. På ungdomsskolen var læreren klar over hva vi kunne så det gikk greit. Femmeren er nok nede på 2 innen desember. 3 om jeg har sykt flaks. samme her.. dog ikke så ekstremt som fra fem til toer da... fremmedspråk som ikke er engelsk suger... btw nytt ord: ikker? ikke er= ikker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kake på boks. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Øl på boks. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Øl er jo EGENTLIG ikke godt..man bare later som det er godt fordi det er det menn skal like..? Og fordi Al Bundy liker å cracke opp en pils hele tiden. Endret 3. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Nei det hadde jeg i går takk http://open.spotify.com/track/5QhKYPj4ZYgjFTjC7Nhl8K Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Øl er jo EGENTLIG ikke godt..man bare later som det er godt fordi det er det menn skal like..? Og fordi Al Bundy liker å cracke opp en pils hele tiden. Jeg synes øl smaker godt, veldig forskjell på øl, men 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Jeg bare tenker, øl er egentlig mye bedre når du TENKER på å ta en øl etter en lang fredag på jobb. Men når jeg først kommer hjem og popper pilsen bruker jeg en evighet på å drikke den, og det smaker bare kjipt etterhvert. Sånn blir det fort på restaurant eller utekafe også. Jeg bruker like lang tid på en pils som de andre bruker på 3. Greit å være billig i drift, da. Menn bruker store deler av livet på å late som de liker dette skvipet, fordi man skal like øl når man er mann. Endret 3. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Tja, kan ikke si meg helt enig i det altså. Skal sies at det er sant hvis du har litt kjip øl som Pokal, Seidel whatever. Men si at du kommer hjem til en kald Nba eller Guinnes etc Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Syns øl kan være godt, jeg. I mindre mengder på en varm dag. Pleier stort sett drikke iste og vann. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg likte ikke øl da jeg var 14-15. Nå liker jeg det. Litt usikker på når smaken min forandret seg. Det bare skjedde. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Øl er jo EGENTLIG ikke godt..man bare later som det er godt fordi det er det menn skal like..? Fail. Med unntak av at det er ulovlig å kjøre bil etter å ha drikki en pils er ALT positivt med kald øl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg