Slimda Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hurra, du klarte å poste et bilde. Hva nå? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 La oss rapportere det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Tandorri Chicken! Eller vanlig kyllingfilet med ris og saus LITT seint svar da men Det blei kyllingpizza i stedet Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kok ris til. Det var et svært dårlig tips. Jeg lurte på hva jeg skulle gjøre med filetene. Kan du ikke steke fileene da og koke ris til? Ha gjerne saus over og. Og ta litt konditorfarge i risen så blir det stilig. Da jeg var liten husker jeg at jeg elsket å ha rosa eller grønn ris. Barn legger jo alltid merke til sånt vett`u. Burde du prøve neste gang du spiser med sønnen din. Ble innspirert til kylling nå foresten. Skal jeg ta i morgen siden jeg alt har rester i dag. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hurra, du klarte å poste et bilde. Hva nå? Det var en skål. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er stykke nr. 3. Gutta kjøpte 10 stykker, og sjefen ville ikke ha, så to var til overs... "dette tar du, geir!" Tydeligvis normalt med kake på jobben deres. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er stykke nr. 3. Gutta kjøpte 10 stykker, og sjefen ville ikke ha, så to var til overs... "dette tar du, geir!" Tydeligvis normalt med kake på jobben deres. Internt kjøper vi kaker når en i avdelingen har bursdag, eller som det var på mandag, at han hadde jobbet her i 10 år. (vanlig marsipankake på mandag) utover det, kommer det kaker støtt og stadig når folk fyller ditten og datten. Mmmmm! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er stykke nr. 3. Gutta kjøpte 10 stykker, og sjefen ville ikke ha, så to var til overs... "dette tar du, geir!" Tydeligvis normalt med kake på jobben deres. It folk vettu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 IT folk vettu Det skrives med stor I og T. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Huhei Petter. Har ikke merket så mye til deg i det siste. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Huhei Petter. Har ikke merket så mye til deg i det siste. Hei hei, Nei har ikke vert innom så mye i det siste. Sug meg Slimda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sug meg Slimda Jeg har fått lønnsforhøyning for ikke så lenge siden, så vil bli en veldig dyr affære. Sikker på du har råd til sånne goder? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sug meg Slimda Jeg har fått lønnsforhøyning for ikke så lenge siden, så vil bli en veldig dyr affære. Sikker på du har råd til sånne goder? Med min awesome lærlinglønn ja! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Tviler... Forresten, Napoleonskake er veldig, veldig mektig. Spiser nr. 3 veldig rolig nå... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Gud, jeg er trett. Sovet lenge og alt jeg vil er å sove mer. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 såå.. ka står på? Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 stikker på butikken, see ya! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Snakkes om suging og kaker. Mao ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg