Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 http://www.fyllefilter.se/ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Merkelig nok så sa morra di det samme En konklusjon alle kommer til etter å ha hatt en samtale med moren din. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hur hurr ir durr Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Denne Mikkel Lian er nå en underlig type... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hvor skulle jeg få tak i sovepiller? Samme stedet hvor veldig mange andre i Norge får tak i det; hos fastlegen sin. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hvor skulle jeg få tak i sovepiller? Samme stedet hvor veldig mange andre i Norge får tak i det; hos fastlegen sin. eller han skumle fyren på hjørne? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Det er nok mindre risiko å få det fra legen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 You just have to close your eyes and suck it out of a hose Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Forslag til noe jeg kan lage av kyllingfileter til middag? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Er vel koffeinet som er oppkvikkende? Jeg elsker kaffe med baileys i da. Det er godt. Har aldri smakt det. Skal jeg få gjort snart. Forslag til noe jeg kan lage av kyllingfileter til middag? Kok ris til. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Du kan komme hit og spise wok som jeg har lagd? Den er god, altså. Det er bare det at jeg lagde altfor mye, og når jeg da selv ble mett av å bare lage den. Vel, det er veldig mye igjen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kjøttwok er digg. Lagde selv spaggeti med kjøttsaus i går og den slags lager man jo altfor mye av så skal ha rester i dag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kyllingfilet i biter, stek dem, lag en god saus, kok pastaskruer, eventuelt noe grønt eller mais også, bland alt sammen og spis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kok ris til. Det var et svært dårlig tips. Jeg lurte på hva jeg skulle gjøre med filetene. Kyllingfilet i biter, stek dem, lag en god saus, kok pastaskruer, eventuelt noe grønt eller mais også, bland alt sammen og spis. Vedre tips. Skal se hva jeg finner i skapet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kok ris til. Det var et svært dårlig tips. Jeg lurte på hva jeg skulle gjøre med filetene. Kyllingfilet i biter, stek dem, lag en god saus, kok pastaskruer, eventuelt noe grønt eller mais også, bland alt sammen og spis. Vedre tips. Skal se hva jeg finner i skapet. hva har vi lært av dette? spør dem som hører hjemme på kjøkkenet om ting som har med kjøkkenet og gjøre! ventet på deg, ved løvebakken i hele natt, hvor ble du av? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 ventet på deg, ved løvebakken i hele natt, hvor ble du av? LøveKLIPPEN! Ikke Løvebakken. Det er ikke noe rart du ikke fant meg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 ventet på deg, ved løvebakken i hele natt, hvor ble du av? LøveKLIPPEN! Ikke Løvebakken. Det er ikke noe rart du ikke fant meg. da er det jo ikke rart, men jeg ropte og ropte, skulle tro du hørte meg...... Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Tandorri Chicken! Eller vanlig kyllingfilet med ris og saus LITT seint svar da men Endret 3. november 2010 av Bimmerfan Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) SKÅL! *edit* Det er stykke nr. 3. Gutta kjøpte 10 stykker, og sjefen ville ikke ha, så to var til overs... "dette tar du, geir!" Endret 3. november 2010 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg