Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Må si jeg er..en smule overrasket Oo. Det er ikke vanlig allmen der så EID. Allmen er vel på Ski VGS? Men de krever et sykt snitt. Går første året allmenn på Ås VGS jeg... Verden er sannelig ikke stor... jeg gikk på ås i fjor, VG1 elektro... @PepsiCo: går du OGSÅ på drømtorp? jeg blir nesten smånaiv her... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Når jeg tenker meg om, går jeg også der! Helt utrolig! tror jeg så deg en gang? oO Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Når jeg tenker meg om, går jeg også der! Helt utrolig! Jada, og morra di er vel dronninga av Namsos? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 På ski er det allmen. Men ikke på Drømtorp. Så beklager å måtte si det, men jeg eide deg. Om noen lurer på hva som skjer, så går Pac-man på samme skole som meg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Akkurat våknet.. *gjeeesp* Her går det unna i samme fart som vanlig Hva har skjedd i dag? Noen katastrofer jeg ikke har fått med meg? God morgen. Nie skal kanskje begynne å tilbe meg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om noen lurer på hva som skjer, så går Pac-man på samme skole som meg. Ikke omvendt asså? Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ingen her som går på bamble vgs da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om noen lurer på hva som skjer, så går Pac-man på samme skole som meg. Ikke omvendt asså? Kitty er verdens midtpunkt, da. Er du dum eller? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Om noen lurer på hva som skjer, så går Pac-man på samme skole som meg. Ikke omvendt asså? Jo, egentlig. Siden han begynte før meg. Men jeg likte å skrive det slik. Bamble har jeg ikke hørt om engang =/. Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om noen lurer på hva som skjer, så går Pac-man på samme skole som meg. Ikke omvendt asså? Hele verden er sentrert rundt meg! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ingen her som går på bamble vgs da? er det noe som heter det? trodde det bare var croft borti der jeg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Akkurat våknet.. *gjeeesp* Her går det unna i samme fart som vanlig Hva har skjedd i dag? Noen katastrofer jeg ikke har fått med meg? God morgen. Nie skal kanskje begynne å tilbe meg. Ohh... Spennende, men det har jo jeg allerede gjort lenge Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg gikk på ås i fjor, VG1 elektro... Vi har en fyr fra elktro i klassen. Dere har jo David på eklektroen i Ås, f*** som den fyren er skummel. Holdt på å lynsje meg en gang... o.O Hva går du nå? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ingen her som går på bamble vgs da? Skulle ønske jeg gjorde. Camilla Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg gikk på ås i fjor, VG1 elektro... Vi har en fyr fra elktro i klassen. Dere har jo David på eklektroen i Ås, f*** som den fyren er skummel. Holdt på å lynsje meg en gang... o.O Hva går du nå? jeg går på ikt ved drømtorp nå... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ohh... Spennende, men det har jo jeg allerede gjort lenge Ja, jeg vet det. Men nå får du en "kollega". Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du går på Ås SasaB? Hmmm Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ingen her som går på bamble vgs da? er det noe som heter det? trodde det bare var croft borti der jeg croftholmen ja, bamble vgs er ikke mange langt unna Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg går på ikt ved drømtorp nå... Da har du jækla lang vei til skolen, hvis du bor i Drøbak. Noen flere her som befinner seg i Follo? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, jeg vet det. Men nå får du en "kollega". Jaja, det er jo ikke dårlig det, bra jobbet. Og når blei vgs. et spennende tema? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg