WheelMan Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Jeg får ikke facebook til å fungere... EDIT: Hah! Nå virker det. Endret 3. november 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg får ikke facebook til å fungere... *cutcutcut* Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Vi ligner visst litt på hverandre. Kan fort bli samme antall her de dagene jeg kun drikker te. Te er elsk da. Er først det siste året jeg har begynt å drikke så mye te. Rart det der. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Endelig kommet hjem fra skolen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Te er elsk da. Er først det siste året jeg har begynt å drikke så mye te. Rart det der. Er ikke det ekkelt å drikke så mye varm drikke hele tiden? Personlig takler jeg ikke for mye varm drikke. Begynner å svette når jeg drikker solbærtoddy, kakao eller suppe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Er ikke det ekkelt å drikke så mye varm drikke hele tiden? Personlig takler jeg ikke for mye varm drikke. Begynner å svette når jeg drikker solbærtoddy, kakao eller suppe. Ekkelt nei. Det er jo spesielt godt nå som det er så kaldt og hustrig ute. Fordeler koppene utover dagen/kvelden da, og det hender jeg har en tefri dag også. Kansje du må avkjøle den litt før du drikker, og ikke drikk så fort. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Te er hvertfall ikke like lakserende som kaffe Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kaffe er oppskrytt.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kaffe er alt for godt. Mamma klager på at jeg drikker for mye av det, og det gjør jeg sikkert og. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kaffe er oppskrytt.. Mulig det , men det fungerer for meg om morgenen . Kjenner jeg ikke er like motivert for dagen uten kaffe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Er vel koffeinet som er oppkvikkende? Jeg elsker kaffe med baileys i da. Det er godt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Skulle ønske man kunne våkne opp full av positivitet og bruke dagene til noe nyttig. Joa. Beste hhadde vært å være full av positivitet hele tiden. Jeg flyr ganske mye rundt omkring på jorda. Og når flyvningene er rundt 8t++ (noe som er ganske ofte) så pleier jeg å drikke meg så dritings at jeg slokner. Vanntett taktikk for å få sove på fly. Sovepiller, mann. Mye billigere. Og mindre ubehagelig hangover. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg flyr ganske mye rundt omkring på jorda. Og når flyvningene er rundt 8t++ (noe som er ganske ofte) så pleier jeg å drikke meg så dritings at jeg slokner. Vanntett taktikk for å få sove på fly. Sovepiller, mann. Mye billigere. Og mindre ubehagelig hangover. Eller skakkao. Kanskje ikke like billig som sovepiller, men vel så effektivt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Ikke like lovlig heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Detaljer, schmetaljer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hvor skulle jeg få tak i sovepiller? Sover som et barn hver eneste natt, eneste jeg sliter med er langflyvningene på 10t+ som er vel en 3-4 ganger i kvartalet. Endret 3. november 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Nå har jeg vært ute å jobba som en helt igjen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Blir aldri noen helt av deg! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Mchansern, du må til legen hvis du skal ha det her i Norge Edit: Sykt og dårlig The Last Airbender var Endret 3. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Blir aldri noen helt av deg! Merkelig nok så sa morra di det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg