Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Skal man ta en skvett med sprit oppi teen sin? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Skal man ta en skvett med sprit oppi teen sin? Hva med å ha en skvett te i spriten ? 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Skal man ta en skvett med sprit oppi teen sin? Neh, ikke i dag... Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Skal man ta en skvett med sprit oppi teen sin? Hva med å ha en skvett te i spriten ? DET hørtes ut som en enda bedre ide Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Helvette, ingen interessange tråder som er aktive nå for øyeblikket. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Sprit æsj Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Skal man ta en skvett med sprit oppi teen sin? Neh, ikke i dag... En fornuftig herremann. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Sprit gjør jo ikke noe godt. Ta heller en dæsj sukker i teen, evt drikk noe bedre. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Bruker honning i teen. Håper å venne meg helt av den å drikke te rent etterhvert.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Det som hører til i en kopp te er honning. (Gypsy kom rett før. ) Endret 3. november 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Spritfylla er greit 1 gang hvert 5 år, noe mer en det å udyret kommer fram i meg Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Honning i teen er godt da Dog, drikker mest kaffe jeg 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Sprit gjør jo ikke noe godt. Ta heller en dæsj sukker i teen, evt drikk noe bedre. Jeg flyr ganske mye rundt omkring på jorda. Og når flyvningene er rundt 8t++ (noe som er ganske ofte) så pleier jeg å drikke meg så dritings at jeg slokner. Vanntett taktikk for å få sove på fly. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Når man drikker 5-6 kopper te pr dag, kan det bli litt for store mengder honning syns jeg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Går greit å sove på tog, men ikke på fly. Da leser jeg heller en bok eller ser ut av vinduet. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Derfor drikker jeg kaffe Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Når man drikker 5-6 kopper te pr dag, kan det bli litt for store mengder honning syns jeg. Vi ligner visst litt på hverandre. Kan fort bli samme antall her de dagene jeg kun drikker te. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Sprit gjør jo ikke noe godt. Ta heller en dæsj sukker i teen, evt drikk noe bedre. Jeg flyr ganske mye rundt omkring på jorda. Og når flyvningene er rundt 8t++ (noe som er ganske ofte) så pleier jeg å drikke meg så dritings at jeg slokner. Vanntett taktikk for å få sove på fly. Dritings på fly? Du er vel ikke den typen som dukker opp i avisa? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg blir ikke aggresiv, bare slokner helt. Og jeg flyr business, og ikke kommunistklasse Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Nei, stikker og finner på noe annet og håper på mer aktivitet senere på dagen. Husk å oppføre dere nå barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg