Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg ca. kl. 06:15 i natt, våknet opp rett etter kl. 11:00, la meg igjen og sto opp kl. 12:10. Våknet 12:00, men morgnet meg i ti minutter. Nå koser jeg meg med cola mens døren til balkongen står åpen så det blir litt frisk luft og lyd her. Været er temmelig grått.

Å morgne seg noen minutter er en ting, men husk at hvis man blir liggende å sove lenger enn kl. 12:00 er man et murmeldyr!

Og nå stikker jeg og finner en interessang tråd!

Lenke til kommentar

La meg ca. kl. 06:15 i natt, våknet opp rett etter kl. 11:00, la meg igjen og sto opp kl. 12:10. Våknet 12:00, men morgnet meg i ti minutter. Nå koser jeg meg med cola mens døren til balkongen står åpen så det blir litt frisk luft og lyd her. Været er temmelig grått.

Å morgne seg noen minutter er en ting, men husk at hvis man blir liggende å sove lenger enn kl. 12:00 er man et murmeldyr!

Og nå stikker jeg og finner en interessang tråd!

bah jeg er murmeldyr jeg da, bare fordi jeg sov til kl 12:15 :hrm:

Lenke til kommentar

Morgne seg? what?

Bare et uttrykk for når man er våken og klar til å stå opp, men blir liggende noen minutter og bare slapper av før man står opp. Tenker gjerne over drømmer man har hatt, hva man skal gjøre utover dagen eller bare nyter de siste minuttene man kan ligge nedpå før man står opp.

Trodde det uttrykket var ganske utbredt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...