Slimda Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kan noen minne meg på å ta med musematta mi hjemmefra i mårra? Begynner å bli drittlei av å bruke ett A4-ark nå Her er musmatte du kan kjøpe: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Den er ikke naken nok Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 VI ER HALVEIS TIL HELG. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg leste "VI ER I EN HELVETTES KRIG!" først Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Ja, det tror jeg på. Tja, litt egentlig. Nå sliter jeg med vond rygg og sånn, så ting er litt på vent igrunn. :/ Usj. Jaja, litt nærmere er jo bedre enn ingenting. Hva er det som har skjedd med ryggen din? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Koster mye penger Det lukter vondt og er uattraktivt Du kan utsette andre for passiv røyking Dårlig forbilde for eventuelle barn du har Dårlig helse osv osv Forøvrig sies det at hvis du har røykt fast i 30 år har det helsemessig ingen vits å slutte for da har du gjort så stor skade at det er gjort uansett. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har bare gode idéer jeg. Jada.... Særlig når det gjelder skole og lærere... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Skulle ønske man kunne våkne opp full av positivitet og bruke dagene til noe nyttig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jaså. Åssen våkner du opp da? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Sliten, småtrøtt, småsyk og utrolig giddaløs i tillegg til at man er umotivert for dagens utfordringer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 La meg ca. kl. 06:15 i natt, våknet opp rett etter kl. 11:00, la meg igjen og sto opp kl. 12:10. Våknet 12:00, men morgnet meg i ti minutter. Nå koser jeg meg med cola mens døren til balkongen står åpen så det blir litt frisk luft og lyd her. Været er temmelig grått. Å morgne seg noen minutter er en ting, men husk at hvis man blir liggende å sove lenger enn kl. 12:00 er man et murmeldyr! Og nå stikker jeg og finner en interessang tråd! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Morgne seg? what? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 La meg ca. kl. 06:15 i natt, våknet opp rett etter kl. 11:00, la meg igjen og sto opp kl. 12:10. Våknet 12:00, men morgnet meg i ti minutter. Nå koser jeg meg med cola mens døren til balkongen står åpen så det blir litt frisk luft og lyd her. Været er temmelig grått. Å morgne seg noen minutter er en ting, men husk at hvis man blir liggende å sove lenger enn kl. 12:00 er man et murmeldyr! Og nå stikker jeg og finner en interessang tråd! bah jeg er murmeldyr jeg da, bare fordi jeg sov til kl 12:15 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har bare gode idéer jeg. Jada.... Særlig når det gjelder skole og lærere... Tja, vil jo ikke så at vold og trakasering av andre mennesker er en god idé. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Tja, vil jo ikke så at vold og trakasering av andre mennesker er en god idé. Then you're doing it wrong. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Morgne seg? what? Bare et uttrykk for når man er våken og klar til å stå opp, men blir liggende noen minutter og bare slapper av før man står opp. Tenker gjerne over drømmer man har hatt, hva man skal gjøre utover dagen eller bare nyter de siste minuttene man kan ligge nedpå før man står opp. Trodde det uttrykket var ganske utbredt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Åja. Nei har aldri hørt det uttrykket. Kansje noe som er mest utbredt i sørvest landet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 http://www.dagbladet.no/2010/11/03/nyheter/politi/glamourmodell/sexy/14116840/ :!: Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Har 10.klassinger på besøk her, og skal bruke de neste timene på hver vår powerpoint presantasjon fra utplassring. 3 grupper så 3 timer. Bare synn at vi er ferdig med presantasjonene etter 20min .. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hva er synd med det? Da har dere jo masse fritid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg