Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kan du utdype det der :hmm:?

Jeg? Extended nursing er når du ammer lengre enn... nødvendig. Er folk som ammer ungene sine til de er åtte-ni år gamle, bl.a.

Det er rimelig weird, for å si det mildt. Og de kaller seg selv lactivists. Det er basically en gjeng med gærne kjerringer som vil amme ungene til de sier i fra selv at de ikke vil mer. Ææææh.

Jeg skal ha ca 3 unger når jeg får meg partner!

Ikke la henne amme til ungen kan si i fra at de er tørst, plz.

If your kid requests a cookie to go with the milk, don't breast feed. ;__;

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I am not a Robot er rimelig digg å dusje til

You've been acting awful tough lately. Smoking a lot of cigarettes lately. But inside, you're just a little baby!

Ikke la henne amme til ungen kan si i fra at de er tørst, plz.

If your kid requests a cookie to go with the milk, don't breast feed. ;__;

Man ammer vel bare det første året vel?

Nei, dette er jo poenget i min lidelse denne morgenen. Folk som ammer til WHO sin toårsgrense er greit. Jeg synes at selv det er litt ubehagelig, men sure, whatever floats your boat. Derimot finnes det disse lactivistene som ammer til ungene er fem år, åtte år, ni år...
Lenke til kommentar

Å, ikke kom inn på temaet engang. Folk som ammer ungene sine for lenge er grusomt ekkelt. Får frysninger

Jeg så en video med en dame som ammet åtteåringen sin. Og hun snakket med henne om det, og storesøsteren til åtteåringen hadde fått til hun ble fem, og hun savnet det i en alder av.. ti eller whatever. Jeg fikk frysninger i alle retninger. ><
Lenke til kommentar

Ja. Jeg burde, det er klart. Men jeg har jo ikke motivasjonen som trengs. :p

Hvor har du gjemt deg i det siste?

Ja, det er noe med det. Jeg fant ut at jeg skulle slutte med røyk etter et besøk på en kafé der jeg i løpet av 4-5 timer røket litt over 30 sigaretter uten at jeg tenkte over det.

Neeei, har vel mer eller mindre blitt borte fra forumet, men titter innom iblant da. :fun: Der da? Alt bra?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...