Eplefe Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kan du utdype det der ? Jeg? Extended nursing er når du ammer lengre enn... nødvendig. Er folk som ammer ungene sine til de er åtte-ni år gamle, bl.a. Det er rimelig weird, for å si det mildt. Og de kaller seg selv lactivists. Det er basically en gjeng med gærne kjerringer som vil amme ungene til de sier i fra selv at de ikke vil mer. Ææææh. Jeg skal ha ca 3 unger når jeg får meg partner! Ikke la henne amme til ungen kan si i fra at de er tørst, plz. If your kid requests a cookie to go with the milk, don't breast feed. ;__; Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Da får du nesten slutte, unge pike. Har selv kutta ut røyk og snus, og det er ganske deilig å kunne lukte ting igjen. Ja. Jeg burde, det er klart. Men jeg har jo ikke motivasjonen som trengs. Hvor har du gjemt deg i det siste? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Damn right'n'tight! Blir nok muligens dalsbygding i fremtiden, da. :o Det er bra! Fattern bor der og jeg er endel på besøk Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 I am not a Robot er rimelig digg å dusje til Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Uhm, ja vel Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Ikke la henne amme til ungen kan si i fra at de er tørst, plz. If your kid requests a cookie to go with the milk, don't breast feed. ;__; Man ammer vel bare det første året vel? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 I am not a Robot er rimelig digg å dusje til You've been acting awful tough lately. Smoking a lot of cigarettes lately. But inside, you're just a little baby! Ikke la henne amme til ungen kan si i fra at de er tørst, plz. If your kid requests a cookie to go with the milk, don't breast feed. ;__; Man ammer vel bare det første året vel? Nei, dette er jo poenget i min lidelse denne morgenen. Folk som ammer til WHO sin toårsgrense er greit. Jeg synes at selv det er litt ubehagelig, men sure, whatever floats your boat. Derimot finnes det disse lactivistene som ammer til ungene er fem år, åtte år, ni år... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Ja Eplefe, du er tømt til å mentalforstyrre ungene dine Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Å, ikke kom inn på temaet engang. Folk som ammer ungene sine for lenge er grusomt ekkelt. Får frysninger Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Se på Slimda, så ser du hvor du ender Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Ja Eplefe, du er tømt til å mentalforstyrre ungene dine Mine eventuelle unger får ikke pupp etter at de har fått tenner. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Se på Slimda, så ser du hvor du ender Stakar da Du er alltid så slem her inne Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Å, ikke kom inn på temaet engang. Folk som ammer ungene sine for lenge er grusomt ekkelt. Får frysninger Jeg så en video med en dame som ammet åtteåringen sin. Og hun snakket med henne om det, og storesøsteren til åtteåringen hadde fått til hun ble fem, og hun savnet det i en alder av.. ti eller whatever. Jeg fikk frysninger i alle retninger. >< Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg gråter meg i søvn hver natt grunnet Mikkel sine utsagn. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Du fråtser i ondskap slimda. Sist jeg hørte var du en cyborg som ikke hadde behov for søvn 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Ja. Jeg burde, det er klart. Men jeg har jo ikke motivasjonen som trengs. Hvor har du gjemt deg i det siste? Ja, det er noe med det. Jeg fant ut at jeg skulle slutte med røyk etter et besøk på en kafé der jeg i løpet av 4-5 timer røket litt over 30 sigaretter uten at jeg tenkte over det. Neeei, har vel mer eller mindre blitt borte fra forumet, men titter innom iblant da. Der da? Alt bra? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 I am not a Robot er rimelig digg å dusje til Skjønner ikke hvordan hun klare å synge baby så lyst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Du fråtser i ondskap slimda. Sist jeg hørte var du en cyborg som ikke hadde behov for søvn Det er en sannhet med modifikasjoner. Jeg trenger store mengder søvn. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Du trenger søvn altså ... Merkmystisk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Man kaller det for å... lade batteriene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg