Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen :D

Strax sette på kaffe..

Nå har jeg sluttet begynt sluttet begynt osv i 4 år med røyken..noen som vet om et trix for hvordan slutte for godt.det lengste var i 1 år.de andre er fra 6 mnd-2 uker.

Det kan virke som jeg kommer til et punkt der jeg innbiller meg selv at det betyr lite om jeg begynner igjen...

Dunno, kanskje det hjelper å si at bestefar hadde KOLS i 20 år og døde av lungekreft?

Lenke til kommentar

Tja, hva med all den fine tjæra som ligger å surkler i lungene? :D Følelsen av å ikke kunne gå opp ei trapp uten å hoste seg kav hakke forderva?

Hva med de av oss som både røyker og trener? Jeg har bedre kondis enn opptil flere ikke-røykere på min egen alder, liksom. Og hverken lungekreft eller kols biter på meg mtp. at medisinene jeg ta mest sannsynlig tar kverken på leveren min lenge før røykingen klarer det. Prøv å motiver meg til å slutte.
Lenke til kommentar

Jeg må kansje innrømme at jeg prøver helst å slutte for sambos skyld-han blir sinnsykt røykesugen(slutta for 3 år siden) når jeg begynner å røyke...også snorker jeg når jeg begynner å røyke.Men det var liksom ikke mere en redselen for kols som "traff" meg desverre-men neste gang jeg har klart å slutte å vurderer å ta meg en røyk så skal jeg prøve å huske kols i tilegg...håper det dukker opp mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...