Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Tampongfest? 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 “Everybody loves you when they are about to cum.” —Madonna Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 God morgen Strax sette på kaffe.. Nå har jeg sluttet begynt sluttet begynt osv i 4 år med røyken..noen som vet om et trix for hvordan slutte for godt.det lengste var i 1 år.de andre er fra 6 mnd-2 uker. Det kan virke som jeg kommer til et punkt der jeg innbiller meg selv at det betyr lite om jeg begynner igjen... Dunno, kanskje det hjelper å si at bestefar hadde KOLS i 20 år og døde av lungekreft? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kanskje det hjelper å si at bestemora mi døde av lungekreft som følge av røyking? Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 kols hjelper på det er lang pining.... fler ideer? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Tja, hva med all den fine tjæra som ligger å surkler i lungene? Følelsen av å ikke kunne gå opp ei trapp uten å hoste seg kav hakke forderva? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Koster mye penger Det lukter vondt og er uattraktivt Du kan utsette andre for passiv røyking Dårlig forbilde for eventuelle barn du har Dårlig helse osv osv Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Tja, hva med all den fine tjæra som ligger å surkler i lungene? Følelsen av å ikke kunne gå opp ei trapp uten å hoste seg kav hakke forderva? Hva med de av oss som både røyker og trener? Jeg har bedre kondis enn opptil flere ikke-røykere på min egen alder, liksom. Og hverken lungekreft eller kols biter på meg mtp. at medisinene jeg må ta mest sannsynlig tar kverken på leveren min lenge før røykingen klarer det. Prøv å motiver meg til å slutte. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Vel, å røyke OG trene er vel nesten som å bestille en big mac med extra stor pommesfrites og cola light for å spare kaloriene Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Long time, no see. :0 Ja, det var en stund siden. Hva skjer i dag? Jeg tørker klær med en hårføner. Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg må kansje innrømme at jeg prøver helst å slutte for sambos skyld-han blir sinnsykt røykesugen(slutta for 3 år siden) når jeg begynner å røyke...også snorker jeg når jeg begynner å røyke.Men det var liksom ikke mere en redselen for kols som "traff" meg desverre-men neste gang jeg har klart å slutte å vurderer å ta meg en røyk så skal jeg prøve å huske kols i tilegg...håper det dukker opp mer. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) God morgen Sitter å ser på gamle South park episoder og mimrer Endret 3. november 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Sarah: http://www.youtube.com/watch?v=KB_vwPIFydg Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hahahaha Ja er jo sant det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 God morgen Sitter å ser på gamle South park episoder og mimrer WIR MUSSEN DIE JUDEN AUSROTTEN! Eller noe slikt ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kanskje det hjelper å si at bestemora mi døde av lungekreft som følge av røyking? Ditto, pluss en bestefar. Og en bestefar som nå har fått påvist kreft for andre gang. Allikevel så røyker jeg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 WIR MUSSEN DIE JUDEN AUSROTTEN! Eller noe slikt ? Akkurat nå ser jeg på South Park Bigger, Longer & Uncut Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kanskje det hjelper å si at bestemora mi døde av lungekreft som følge av røyking? Ditto, pluss en bestefar. Og en bestefar som nå har fått påvist kreft for andre gang. Allikevel så røyker jeg. Thou shalt not fail, sayeth ceiling cat Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Respect my f**king autoratha *zap* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kjedelig dere var i dag da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg