Balli Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Uhm, jeg veier 38 kg. Så morbid overvektig er jeg vertfall ikke, nei. Det har du rett i. Blond og lav stemmer også. Bytex: Haha, hva faen. Jeg likte det da jeg var liten, men til sex?.. Endret 3. november 2010 av Balli Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=C-j94S-br9E Det er også en mulighet at denne ville poppet opp plutselig..Har soundtracket til Shogo: Mobile Armor Division (gammelt PC-spill) liggende på Mp3.. Det hadde vært kult. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Balli: Yeah, litt lite sikkert. Men jeg syns jeg ser helt normal ut, uansett, så. Den siste der er bedre enn de Lars kom med, Bytex. Og bedre enn Seal. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 hvis du vil veie mer så kan jeg gjerne donere litt fett(ved betaling av ekstraksjon) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Kan jeg få det fordelt slik jeg vil? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 altså hvordan eller hvor du plasserer det fettet bryr jeg meg ikke om. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Heh, din snik. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 snik"ete" som en ninja Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Uhm, jeg veier 38 kg. Så morbid overvektig er jeg vertfall ikke, nei. Det har du rett i. Blond og lav stemmer også. Får jeg lov å spørre fruen om deres høyde? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Kort. Det heter lav. Og du er overvektig/feit. Damn, Balli, la du meg til på face? Endret 3. november 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg er overvektig og fornøyd med det. ^^ Du er hjerterdame i min kortstokk. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg er jokern, skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg vet ikke jeg ... Lurer mer på Amanita som joker. Lars er i alle fall spardame! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Kort. Det heter lav. Og du er overvektig/feit. Damn, Balli, la du meg til på face? oh yesh, jeg er den relativt lave, relativt feite, nerden som er pålogget. Endret 3. november 2010 av Balli Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Nerd kan jeg takle any day. Du har rett, Sjur. Endret 3. november 2010 av Zerda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg vet ikke jeg ... Lurer mer på Amanita som joker. Lars er i alle fall spardame! Amanita som joker stemmer nok bra. Men jeg føler meg mer som knekt enn som dame. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Så, hva skjer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Henger i legaliseringstråden og følger med på utviklingen i California. Er trøtt, men klarer ikke legge meg. Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) God morgen Strax sette på kaffe.. Nå har jeg sluttet begynt sluttet begynt osv i 4 år med røyken..noen som vet om et trix for hvordan slutte for godt.det lengste var i 1 år.de andre er fra 6 mnd-2 uker. Det kan virke som jeg kommer til et punkt der jeg innbiller meg selv at det betyr lite om jeg begynner igjen... Endret 3. november 2010 av Sarah78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg