L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Du kan jo skru av elektrisiteten helt og nyte sangen som kvinnen din gir. Jeg tror ikke Eivind er så feminin at han liker å bli kalt "kvinne". 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg er ikke lesbisk... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Testet meg for klamydia for 2 måneder siden og resultatet var overveiende negativt. Hvis du var og testa deg for klamydia, hvorfor testa du bare ikke for alt annet samtidig? Godt spørsmål. Jeg avga en pisseprøve og tenkte egentlig ikke så mye over det. Lever visst i troen om at der det ikke finnes røyk, finnes ingen flamme. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg er ikke lesbisk... sikker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Lever visst i troen om at der det ikke finnes røyk, finnes ingen flamme. Og på den måten fortsetter seksuelt overførbare sykdommer å overføres til intetanende tredjeparter. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg er ikke lesbisk... sikker? 100%, så jeg må nok be deg sjekke opp en annen, søta. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg tror ikke Eivind er så feminin at han liker å bli kalt "kvinne". Jeg er ikke lesbisk... Vent. Så du er et kvinnfolk? Hei søtnosen! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hei <3 Jeg heter Turid, og jeg veier 100 kg på en god dag. Kaffe? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Godt spørsmål. Jeg avga en pisseprøve og tenkte egentlig ikke så mye over det. Lever visst i troen om at der det ikke finnes røyk, finnes ingen flamme. Vel, det er ikke sånn at jeg forventa at jeg faktisk hadde HIV, men hvorfor ikke teste for alt når en først skal teste? Det er jo alltid greit å være sikker og man vet faktisk aldri. edit: Jeg hadde i hvert fall dødd litt inni meg om jeg hadde blitt grunnen til at noen jeg kjenner hadde blitt utsatt for kjips sykdommer. Og bare tenk på den kjipe ringerunden. Endret 3. november 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg er ikke lesbisk... sikker? 100%, så jeg må nok be deg sjekke opp en annen, søta. oh dang it Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg er ikke lesbisk... sikker? 100%, så jeg må nok be deg sjekke opp en annen, søta. Du trenger ikke være lesbisk for å få litt jentekos vettu. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Ingen som vil ha Turid? Hun er ikke så morbid overvektig, da. Frekke jævler. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 L4r5: Og på den måten fortsetter seksuelt overførbare sykdommer å overføres til intetanende tredjeparter. Må du faen meg gi deg. Jeg har da for helvetet ikke noe dryppert på kjønnsorganet. Det lukter som roser ffs. Ta et godt sniff og prove me wrong. I dare you! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 "and the dnfk went silently away" Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 "and the dnfk went silently away" Neida, jeg skulle bare slepe meg opp trappen for å hente noe å spise. Har ikke spist ordentlig på flere dager. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Må du faen meg gi deg. Jeg har da for helvetet ikke noe dryppert på kjønnsorganet. Det lukter som roser ffs. Ta et godt sniff og prove me wrong. I dare you! Først så legger du ut om hvor lugubre plasser greia di har vært og så forventer du at jeg skal ta en nærmere undersøkelse? Tru'kke det gitt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Da roer vi ned, barn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg klarer å ignorere det meste, med mindr edet kommer slike hårreisende ting som eksemplene som akkurat kom. Bare meg som hadde blitt ekstra opphisset hvis "GO GO POWER RANGERS!" plutselig dukka opp på random altså? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Ingen som vil ha Turid? Hun er ikke så morbid overvektig, da. Frekke jævler. Turid, Jeg er veldig glad i fyldige damer, men ikke 100-kilo fyldig. Min mentalfysiske fedme-do sperre ligger på 165/60 kilo. Høyde kan variere med +/-10cm, hvor kiloene er adjustert proposjonelt i forhold til konstanten. Men jeg tror du bare juger. Du er sikkert rundt 157 høy, slank, blond, veltrent og brennheit. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Uhm, jeg veier 38 kg. Så morbid overvektig er jeg vertfall ikke, nei. Det har du rett i. Blond og lav stemmer også. Bytex: Haha, hva faen. Jeg likte det da jeg var liten, men til sex?.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg