Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet meg for klamydia for 2 måneder siden og resultatet var overveiende negativt.

Hvis du var og testa deg for klamydia, hvorfor testa du bare ikke for alt annet samtidig?

Godt spørsmål. Jeg avga en pisseprøve og tenkte egentlig ikke så mye over det. Lever visst i troen om at der det ikke finnes røyk, finnes ingen flamme.

Lenke til kommentar

Godt spørsmål. Jeg avga en pisseprøve og tenkte egentlig ikke så mye over det. Lever visst i troen om at der det ikke finnes røyk, finnes ingen flamme.

Vel, det er ikke sånn at jeg forventa at jeg faktisk hadde HIV, men hvorfor ikke teste for alt når en først skal teste? Det er jo alltid greit å være sikker og man vet faktisk aldri.

edit: Jeg hadde i hvert fall dødd litt inni meg om jeg hadde blitt grunnen til at noen jeg kjenner hadde blitt utsatt for kjips sykdommer. Og bare tenk på den kjipe ringerunden.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Må du faen meg gi deg. Jeg har da for helvetet ikke noe dryppert på kjønnsorganet. Det lukter som roser ffs. Ta et godt sniff og prove me wrong. I dare you!

Først så legger du ut om hvor lugubre plasser greia di har vært og så forventer du at jeg skal ta en nærmere undersøkelse? Tru'kke det gitt.
Lenke til kommentar

Ingen som vil ha Turid? Hun er ikke morbid overvektig, da. Frekke jævler.

Turid,

Jeg er veldig glad i fyldige damer, men ikke 100-kilo fyldig.

Min mentalfysiske fedme-do sperre ligger på 165/60 kilo. Høyde kan variere med +/-10cm, hvor kiloene er adjustert proposjonelt i forhold til konstanten.

Men jeg tror du bare juger. Du er sikkert rundt 157 høy, slank, blond, veltrent og brennheit. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...