L4r5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 han ville ha positivitet! jeg prøvde, men du slaktet jo det Hvis han vil ha postitivitet så bør han ta en HIV-test. Den er sikkert positiv. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 nei nå gir jeg opp, natta, sov godt, drøm søt L4r5, det er sikkert en grunn til at han er syk :O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 nei nå gir jeg opp, natta, sov godt, drøm søt L4r5, det er sikkert en grunn til at han er syk :O God natt, drøm vått. Møter deg ved Løveklippen eller Enhjørningskogen. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 hei hei, hyggelig viss du er syk, så kan det bare bli bedre Yavel, En slik instilling, har jeg i min erfaringer opplevd at kan gi ett skikkelig baksmell. Skal ikke spotte gudene og sånt vøtt. Kall meg gjerne pessimist, men når ting ikke kan bli værre, så kan de allikevel, med relativ sannsynlighet, akkurat bli det. Jeg for min del ønsker at det skal bli bedre og bedre. Jeg lever i håpet. Hyggelig å hilse på deg. Hvordan har dagen din vært? Hilsen Balthier Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 lo! Jeg er Balthier. Koselig å si hei til dere. Har tung feber i dag. Forventer et par oppmuntrende ord fra trådets kjære folk. Boobs? 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Wow dere taster kjapt Klarer nesten ikke henge med her.. hehe. Chef Samebror, Boobs? - er de ekte, og kan jeg få ta på dem? I så fall har du et definitivt "ja!" fra meg! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hvis han vil ha postitivitet så bør han ta en HIV-test. Den er sikkert positiv. Bare så det er sagt: Jeg har aldri hatt sex med prostituerte under noen omstendigheter. Sted, tid, lokasjon, you name it. Jeg har hatt sex med et par tvilsomme kvinnfolk i Oslo by, men HIV er vel ikke så utbredt i det ganske land, hus og hytte mon tro? Testet meg for klamydia for 2 måneder siden og resultatet var overveiende negativt. What say you, L4r5, bør jeg fremdeles testes? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har hatt sex med et par tvilsomme kvinnfolk i Oslo by, men HIV er vel ikke så utbredt i det ganske land, hus og hytte mon tro? Testet meg for klamydia for 2 måneder siden og resultatet var overveiende negativt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Vi har alle vært bortpå folk vi ikke er stolte av. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg tror ikke jeg kunne greid å ha sex med klein musikk i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg fikk fortsatt ikke noe svar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg fikk fortsatt ikke noe svar. Hvis du har vært bortpå noen tvilsomme siden siste test så bør du teste deg. Hvis ikke så trenger du ikke. Det var uansett en spøk. Jeg tror ikke jeg kunne greid å ha sex med klein musikk i bakgrunnen. Da anbefales det ikke å sette hele musikksamlingen på random og så plutselig bli veldig kåt.Før man vet ordet av det så dukker sanger som denne opp mens man er midt i det heftigste: http://www.youtube.com/watch?v=UYrkQL1bX4A Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Jeg tror ikke jeg kunne greid å ha sex med klein musikk i bakgrunnen. Jeg knuller utelukkende til denne låta: Endret 3. november 2010 av Balthier842 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Begge sangene var ganske ille, men jeg tror det er like forstyrrende med mer "seriøse" sanger som Seal - Kiss from a rose, eller noe. Jeg bare takler ikke sånt i det hele tatt. Hadde garantert ikke greid å holde maska. Har forøvrig heldigvis ikke noe sånt i mappen min. Men hva slags musikk er det man fint kan "ignorere" mens man har sex, da? Liker ikke tanken på å humpe etter sangens rytme. Endret 3. november 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Testet meg for klamydia for 2 måneder siden og resultatet var overveiende negativt. Hvis du var og testa deg for klamydia, hvorfor testa du bare ikke for alt annet samtidig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg klarer å ignorere det meste, med mindr edet kommer slike hårreisende ting som eksemplene som akkurat kom. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Regner med at de fleste ikke har sånne sanger i mappen sin. :| Lurer på om jeg kunne ignorert et teit kostyme under sex. Hum. Undre undre. Endret 3. november 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Begge sangene var ganske ille, men jeg tror det er like forstyrrende med mer "seriøse" sanger som Seal - Kiss from a rose, eller noe. Jeg bare takler ikke sånt i det hele tatt. Hadde garantert ikke greid å holde maska. Har forøvrig heldigvis ikke noe sånt i mappen min. Men hva slags musikk er det man fint kan "ignorere" mens man har sex, da? Liker ikke tanken på å humpe etter sangens rytme. Du kan jo prøve med denne http://www.youtube.com/watch?v=qh10PMRpYoY Denne er jo også veldig bra http://www.youtube.com/watch?v=eRL180FlBa8&feature=player_embedded#! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er bedre enn elskovsmusikk-ved-peisen-og-holde-hender-Seal. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Begge sangene var ganske ille, men jeg tror det er like forstyrrende med mer "seriøse" sanger som Seal - Kiss from a rose, eller noe. Jeg bare takler ikke sånt i det hele tatt. Hadde garantert ikke greid å holde maska. Har forøvrig heldigvis ikke noe sånt i mappen min. Men hva slags musikk er det man fint kan "ignorere" mens man har sex, da? Liker ikke tanken på å humpe etter sangens rytme. Du kan jo skru av elektrisiteten helt og nyte sangen som kvinnen din gir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg