Balli Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Original Grandiosa eller Big One classic? Bestem for meg. stor en Endret 3. november 2010 av Balli Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Original Grandiosa eller Big One classic? Bestem for meg. Big one er best av de to. Sleng på en pakke bacon, en halv løk og ca 100 gr. revet ost ekstra. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hvis du mener ventingen på at sykehuset skal få fingeren ut av ræva slik at jeg kan bli utreda, så går det som det pleier. ser den, venter og på sykehuset, men jobber jo i mellomtiden.... hva er galt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Han har stappet så mange digre grønnsaker opp i toern at han ikke kan sitte eller gå normalt lengre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 hva er galt? Ledda mine har en tendens til å sette seg på bakbeina og nekte å sammarbeide med meg. Det største problemet er egentlig at jeg aldri veit hvilke dager jeg kommer til å være bra eller ikke. Og det er svært få som er interresert i å ha en ansatt som kanskje kan jobbe to eller tre dager i uka, men ikke kan si på forhånd hvilke dager dette er. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Da går jeg for Grandiosa. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Han har stappet så mange digre grønnsaker opp i toern at han ikke kan sitte eller gå normalt lengre. Grønnsaker og grønnsaker, fru Blom. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 hva er galt? Ledda mine har en tendens til å sette seg på bakbeina og nekte å sammarbeide med meg. Det største problemet er egentlig at jeg aldri veit hvilke dager jeg kommer til å være bra eller ikke. Og det er svært få som er interresert i å ha en ansatt som kanskje kan jobbe to eller tre dager i uka, men ikke kan si på forhånd hvilke dager dette er. i see det suger du kan jo satse på programmering eller lignende så kan du jo jobbe når du er frisk, hjemme osv Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Han har stappet så mange digre grønnsaker opp i toern at han ikke kan sitte eller gå normalt lengre. Grønnsaker og grønnsaker, fru Blom. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Han har stappet så mange digre grønnsaker opp i toern at han ikke kan sitte eller gå normalt lengre. Grønnsaker og grønnsaker, fru Blom. Blomkål? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Blomkål? Hmm? Noen som skal følge med på valget i California i natt forresten? Lokalene stenger klokka 04, norsk tid, og opptellingen starter med en gang. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Da går jeg for Grandiosa. Takk for hjelpen. Ikke snakk om sånt, da. Tror jeg er sulten, for jeg kjente meg brått veldig kvalm. Men det er så laaaaangt til trappen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Sånne som deg og meg hadde trengt micro og kjøleskap på soverommet, Zerda. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 lo! Jeg er Balthier. Koselig å si hei til dere. Har tung feber i dag. Forventer et par oppmuntrende ord fra trådets kjære folk. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Sånne som deg og meg hadde trengt micro og kjøleskap på soverommet, Zerda. Helt enig. Jeg har kjøleskap, vertfall, da. Hei, Balt. Nei, jeg gidder ikke skrive hele navnet ditt. Fordi. Fordi. Endret 3. november 2010 av Zerda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Har tung feber i dag. Forventer et par oppmuntrende ord fra trådets kjære folk. Det er sikkert Ebola. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 lo! Jeg er Balthier. Koselig å si hei til dere. Har tung feber i dag. Forventer et par oppmuntrende ord fra trådets kjære folk. hei hei, hyggelig viss du er syk, så kan det bare bli bedre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Helt enig. Jeg har kjøleskap, vertfall, da. Tenkte jeg skulle tatt en tur østover snart. Da har jeg planer om å ta med meg minikjøleskapet mitt tilbake. viss du er syk, så kan det bare bli bedre Si ikke det. Plutselig så begynner han å blø fra alle kroppsåpninger og så smelter alle indre organer. Desverre så er hjernen noe av det siste som går så han får med seg hver eneste smertefulle detalj. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Mitt er relativt stort og står under trappa, det. Har jo dass og sånt her også, så det er relativt greit. Men jeg skulle ha kunnet lage mat og sånt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Helt enig. Jeg har kjøleskap, vertfall, da. Tenkte jeg skulle tatt en tur østover snart. Da har jeg planer om å ta med meg minikjøleskapet mitt tilbake. viss du er syk, så kan det bare bli bedre Si ikke det. Plutselig så begynner han å blø fra alle kroppsåpninger og så smelter alle indre organer. Desverre så er hjernen noe av det siste som går så han får med seg hver eneste smertefulle detalj. han ville ha positivitet! jeg prøvde, men du slaktet jo det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg