Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva er galt?

Ledda mine har en tendens til å sette seg på bakbeina og nekte å sammarbeide med meg. Det største problemet er egentlig at jeg aldri veit hvilke dager jeg kommer til å være bra eller ikke. Og det er svært få som er interresert i å ha en ansatt som kanskje kan jobbe to eller tre dager i uka, men ikke kan si på forhånd hvilke dager dette er.
Lenke til kommentar

hva er galt?

Ledda mine har en tendens til å sette seg på bakbeina og nekte å sammarbeide med meg. Det største problemet er egentlig at jeg aldri veit hvilke dager jeg kommer til å være bra eller ikke. Og det er svært få som er interresert i å ha en ansatt som kanskje kan jobbe to eller tre dager i uka, men ikke kan si på forhånd hvilke dager dette er.

i see det suger :( du kan jo satse på programmering eller lignende så kan du jo jobbe når du er frisk, hjemme osv

Lenke til kommentar

Helt enig. Jeg har kjøleskap, vertfall, da.

Tenkte jeg skulle tatt en tur østover snart. Da har jeg planer om å ta med meg minikjøleskapet mitt tilbake.

viss du er syk, så kan det bare bli bedre ;)

Si ikke det. Plutselig så begynner han å blø fra alle kroppsåpninger og så smelter alle indre organer. Desverre så er hjernen noe av det siste som går så han får med seg hver eneste smertefulle detalj.
Lenke til kommentar

Helt enig. Jeg har kjøleskap, vertfall, da.

Tenkte jeg skulle tatt en tur østover snart. Da har jeg planer om å ta med meg minikjøleskapet mitt tilbake.

viss du er syk, så kan det bare bli bedre ;)

Si ikke det. Plutselig så begynner han å blø fra alle kroppsåpninger og så smelter alle indre organer. Desverre så er hjernen noe av det siste som går så han får med seg hver eneste smertefulle detalj.

han ville ha positivitet! jeg prøvde, men du slaktet jo det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...