Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, er rimelig demotivert på matte selv. Etter et år med en lærer som gjorde at jeg gikk fra femmer til toer i matte så burde det være ganske forståelig :thumbdown:

De tre andre fagene skal jeg begynner på nå rundt juletider tenker jeg :whistle:

Da tenker jeg det ihvertfall blir Samfunnsøkonomi 1 og 2 bare for å forbedre noen karakterer når jeg først er i gang og tar opp fag. Dette er et fag jeg faktisk syntes var interresant, og det var vel latskap som skyltes karakteren, ikke mangel på kunnskap. Fikk bedre karakter på muntlig eksamen enn det jeg har fått i faget tidligre.

jeg har kommet greit nok i gang med historie... også gjort bittelitt norsk. Og matte er vell såvidt rørt, men naturfag har jeg sett på en gang... å lagt langt vekk. :/

Lenke til kommentar

Jepp, er rimelig demotivert på matte selv. Etter et år med en lærer som gjorde at jeg gikk fra femmer til toer i matte så burde det være ganske forståelig :thumbdown:

De tre andre fagene skal jeg begynner på nå rundt juletider tenker jeg :whistle:

Da tenker jeg det ihvertfall blir Samfunnsøkonomi 1 og 2 bare for å forbedre noen karakterer når jeg først er i gang og tar opp fag. Dette er et fag jeg faktisk syntes var interresant, og det var vel latskap som skyltes karakteren, ikke mangel på kunnskap. Fikk bedre karakter på muntlig eksamen enn det jeg har fått i faget tidligre.

jeg har kommet greit nok i gang med historie... også gjort bittelitt norsk. Og matte er vell såvidt rørt, men naturfag har jeg sett på en gang... å lagt langt vekk. :/

tar du opp igjen fag elns?

Lenke til kommentar

yavel: Ja :( Glad jeg har god tid på meg, men 36emner i historie... det kan bare ikke gå bra :/

prøver selv og ta almen på bygg som privatist med blandede resultater, blir vel bjørknes elns etter læretia :p

det jeg driver med å:p

Jeg MÅ bare få det til nå i år.

Dyre greier disse fagene.

Lenke til kommentar

Jess da, må ta opp matte etter at læreren vår sørget for at godt over halve klassen faktisk var strykmateriale hvis vi kom opp i eksamen... og strøk gjorde vi heldige som kom opp.

Åjo, det skulle jeg ja... ta opp 1.klassematte, 2.klasse var jo omtrent såvidt litt vanskligre repetisjon av 1.klasse, så det burde gå fint bare jeg får de små grå til å bevege på seg igjen.

Endret av multisync
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er alderen på folket her egentlig? Spørsmålet er til dere som bare sitter og leser også, ja.

29

Jeg har et helt flaggskip som er stapp fult av eksotiske artikler.

Jeg har bare to bedrollere med vibratorer og tau.

åssen klarer to intellektuelle jenter og rote seg borti diskusjon.no?

Fordi de er intellektuelle

hva syns vi om Flogging Molly?

Flott fyllemusikk.

Voldtektsforbrytere burde få tvangsamputert kjønnsorganet!

Amen.

Prostitusjon eller golddiggere?

At han sannsynligvis så at både jeg og min søster logget på på samme ip-adresse.

Du er ikke så blond du!

God kveld meddiskutanter, hva gjør dere i kveld ?

Jeg sov. Så våknet jeg. Nå går jeg gjennom de siste sidene her.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...