After Dark Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Massevis av unyttig pensum som kunne vært fjernet fra skolen. Det er flere som har nevnt noe om det i tråden om hva man ville gjort om du hadde all makten i Norge. Tenkte selv å skrive litt mer om det i morgen. Blir ikke så lenge her nå. Endret 2. november 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jepp, er rimelig demotivert på matte selv. Etter et år med en lærer som gjorde at jeg gikk fra femmer til toer i matte så burde det være ganske forståelig De tre andre fagene skal jeg begynner på nå rundt juletider tenker jeg Da tenker jeg det ihvertfall blir Samfunnsøkonomi 1 og 2 bare for å forbedre noen karakterer når jeg først er i gang og tar opp fag. Dette er et fag jeg faktisk syntes var interresant, og det var vel latskap som skyltes karakteren, ikke mangel på kunnskap. Fikk bedre karakter på muntlig eksamen enn det jeg har fått i faget tidligre. jeg har kommet greit nok i gang med historie... også gjort bittelitt norsk. Og matte er vell såvidt rørt, men naturfag har jeg sett på en gang... å lagt langt vekk. :/ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jepp, er rimelig demotivert på matte selv. Etter et år med en lærer som gjorde at jeg gikk fra femmer til toer i matte så burde det være ganske forståelig De tre andre fagene skal jeg begynner på nå rundt juletider tenker jeg Da tenker jeg det ihvertfall blir Samfunnsøkonomi 1 og 2 bare for å forbedre noen karakterer når jeg først er i gang og tar opp fag. Dette er et fag jeg faktisk syntes var interresant, og det var vel latskap som skyltes karakteren, ikke mangel på kunnskap. Fikk bedre karakter på muntlig eksamen enn det jeg har fått i faget tidligre. jeg har kommet greit nok i gang med historie... også gjort bittelitt norsk. Og matte er vell såvidt rørt, men naturfag har jeg sett på en gang... å lagt langt vekk. :/ tar du opp igjen fag elns? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Så bra(?) at vi er flere som sliter med motivasjonen. Jeg har matte, engelsk og historie nå om 1 mnd. Bør begynne å lese snart, spesielt historie. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 yavel: Ja Glad jeg har god tid på meg, men 36emner i historie... det kan bare ikke gå bra :/ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Hva slags historie Gypsy? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 yavel: Ja Glad jeg har god tid på meg, men 36emner i historie... det kan bare ikke gå bra :/ prøver selv og ta almen på bygg som privatist med blandede resultater, blir vel bjørknes elns etter læretia Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 yavel: Ja Glad jeg har god tid på meg, men 36emner i historie... det kan bare ikke gå bra :/ prøver selv og ta almen på bygg som privatist med blandede resultater, blir vel bjørknes elns etter læretia det jeg driver med å Jeg MÅ bare få det til nå i år. Dyre greier disse fagene. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Jess da, må ta opp matte etter at læreren vår sørget for at godt over halve klassen faktisk var strykmateriale hvis vi kom opp i eksamen... og strøk gjorde vi heldige som kom opp. Åjo, det skulle jeg ja... ta opp 1.klassematte, 2.klasse var jo omtrent såvidt litt vanskligre repetisjon av 1.klasse, så det burde gå fint bare jeg får de små grå til å bevege på seg igjen. Endret 2. november 2010 av multisync 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Hva slags historie Gypsy? Historiepensumet dekker alt i fra antikken til i dag. Så burde kunne litt om mye. Eller egentlig kunne mye om mye.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen, men hvis du har et problem med min moderering eller mine innlegg foreslår jeg at du sender meg en PM, så tar vi det derfra. Nope. Var en kommentar til det dere skrev tideligere i dag. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Huhei, da stikker jeg. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Huhei, da stikker jeg. endelig! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hva er alderen på folket her egentlig? Spørsmålet er til dere som bare sitter og leser også, ja. 29 Jeg har et helt flaggskip som er stapp fult av eksotiske artikler. Jeg har bare to bedrollere med vibratorer og tau. åssen klarer to intellektuelle jenter og rote seg borti diskusjon.no? Fordi de er intellektuelle hva syns vi om Flogging Molly? Flott fyllemusikk. Voldtektsforbrytere burde få tvangsamputert kjønnsorganet! Amen. til dyre elskere.... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=133394 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=168320 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/06/01/467775.html Dyre elskere? Vil det si elskere som koster masse penger? Prostitusjon eller golddiggere? At han sannsynligvis så at både jeg og min søster logget på på samme ip-adresse. Du er ikke så blond du! God kveld meddiskutanter, hva gjør dere i kveld ? Jeg sov. Så våknet jeg. Nå går jeg gjennom de siste sidene her. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 kan si meg enig om at det er mange smarte mennesker her inne, men anonymitet har en tendens og bringe frem både gode og dårlige sider ved oss. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 kan si meg enig om at det er mange smarte mennesker her inne, men anonymitet har en tendens og bringe frem både gode og dårlige sider ved oss. Gi en mann en maske og han gir deg sannheten tilbake. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 åssen går det med jobb søkingen ? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Original Grandiosa eller Big One classic? Bestem for meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hvis du mener ventingen på at sykehuset skal få fingeren ut av ræva slik at jeg kan bli utreda, så går det som det pleier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg