Flabba Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har Eksamen om 28 dager, og må vel egentlig gå igjennom hele boka på nytt innen det. Har arbeidet en del, men bare relativt spredd. Lykke til Flabba, jeg har ikke klart å motivere meg til å begynne ennå, så nå må jeg bare tvinge meg i morra og komme i gang. Jeg har heldigvis god tid på meg. Ikke eksamen før i mai! Men er sinnsykt mye jeg skal gjennom før den tid.. i tillegg til de andre 3 fagene jeg også tar opp. Ja jeg også. Må tvinge meg hvis ikke ender det dårlig :/ Lykke til ^_^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har Eksamen om 28 dager, og må vel egentlig gå igjennom hele boka på nytt innen det. Har arbeidet en del, men bare relativt spredd. Lykke til Flabba, jeg har ikke klart å motivere meg til å begynne ennå, så nå må jeg bare tvinge meg i morra og komme i gang. Hey, mee to. Matteeksamen om ca noen og 20 dager.. har egentlig 2 bøker jeg burde lære meg innen da. Har ikkeåpnet ei bok enda. Strøyk i fjor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 prøver og statuere et eksempel at selv, om artiklene kommer fra en aner sett side, så kan det oppfattes støtende! Er jo bare å la være å åpne de, jeg har ikke åpnet noen av linkene siden den første linken om den 96 år gamle damen. Jeg baserer mine uttalelser på fakta. Og det skal bety? At han sannsynligvis så at både jeg og min søster logget på på samme ip-adresse. Den derren kan eg enkelt "patche", kan legge inn bilde av artikkelen som miniatyr bilde i tråden og da tvinges du til å se den ellers går du glipp av andres sine innlegg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 God kveld meddiskutanter, hva gjør dere i kveld ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg baserer mine uttalelser på fakta. Og det skal bety? alt runar sier er fakta. Korrekt. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Tricell: Da håper jeg Runar banner deg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Matte husker jeg som et av de jævligste fagene. Kansje det jævligste... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Han driver med verdensherredømme på forumet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Den derren kan eg enkelt "patche", kan legge inn bilde av artikkelen som miniatyr bilde i tråden og da tvinges du til å se den ellers går du glipp av andres sine innlegg. Please don't. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Jeg baserer mine uttalelser på fakta. Og det skal bety? alt runar sier er fakta. Korrekt. Vet du hva? Jeg sa også noe fakta her i denne tråden før i dag: Jo, når dette forumet ikke har fungert ordentlig på veldig, veldig lenge da blir man litt negativ. Godt poeng, men har det hjulpet å være negativ? Har forumet blitt bedre de siste månedene? Ikke på noen måte! Senest i dag har det vært treigt flere ganger og problemer med serveren. Gav beskjed i trackeren igjen av gammel vane, men det har jo tydeligvis ingen betydning! Endret 2. november 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Matte husker jeg som et av de jævligste fagene. Kansje det jævligste... Har så lyst å bli ordntlig flink i matte, venter bare på at motivasjonen skal komme.. Men tror aldri den kommer gitt. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Døgnrytme er no shit, jeg legger meg. God natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Den derren kan eg enkelt "patche", kan legge inn bilde av artikkelen som miniatyr bilde i tråden og da tvinges du til å se den ellers går du glipp av andres sine innlegg. Please don't. Ellers får jeg unødvendig vekst av "Warning" på denne kontoen som dere har maksimum kontroll over. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Matte husker jeg som et av de jævligste fagene. Kansje det jævligste... Matte er faktisk et meget gøy fag, men du må bare være villig til og jobbe med det. jeg sleit veldig med matte en stund, hatet det, men så fikk jeg en dyktig lærer og nå elsker jeg det 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Matte husker jeg som et av de jævligste fagene. Kansje det jævligste... Jeg har litt lyst til å grine bare av tenken på å sitte en hel dag å stirre i mattebøker. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Vet du hva? Jeg sa også noe fakta her i denne tråden før i dag: Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen, men hvis du har et problem med min moderering eller mine innlegg foreslår jeg at du sender meg en PM, så tar vi det derfra. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Har så lyst å bli ordntlig flink i matte, venter bare på at motivasjonen skal komme.. Men tror aldri den kommer gitt. Holder å kunne pluss, minus, gange og dele. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Jepp, er rimelig demotivert på matte selv. Etter et år med en lærer som gjorde at jeg gikk fra femmer til toer i matte så burde det være ganske forståelig De tre andre fagene skal jeg begynner på nå rundt juletider tenker jeg Da tenker jeg det ihvertfall blir Samfunnsøkonomi 1 og 2 bare for å forbedre noen karakterer når jeg først er i gang og tar opp fag. Dette er et fag jeg faktisk syntes var interresant, og det var vel latskap som skyltes karakteren, ikke mangel på kunnskap. Fikk bedre karakter på muntlig eksamen enn det jeg har fått i faget tidligre. Endret 2. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg må nå dessverre forlate tråden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Holder å kunne pluss, minus, gange og dele. Det tror nesten jeg og. Tviler sterkt på at man får bruk for mye av alt man må lære på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg