Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg må trekke meg ut, det er en moderator som sniker her inne, jeg vil ikke ha mer "Warning" prosent.

Ta det med ro. Den moderatoren følger ikke med i det hele tatt.

Jævlig tull det ble med innlegg her. Prøvde først å lage et, men noen kom imellom. Prøvde så å legge inn en quote, men det ble nytt innlegg. Gir opp...

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke egentlig, tar vel tre kvarter med buss. Men hun crasher hos meg stadig vekk, jeg bor i byen og hun går på skole her. Uheldig kombinasjon (for meg).

Joda, hun er jo søt og alt sånt, men faen så irriterende i blant.

Hvordan fikk du henne inn på forumet nå i kveld? Ringte du og spilte sint storesøster?

Hun sitter ved siden av meg og jeg ba hun logge inn og vise ansiktet sitt? :) Hvorfor spør du så fælt?

Lenke til kommentar

Ikke egentlig, tar vel tre kvarter med buss. Men hun crasher hos meg stadig vekk, jeg bor i byen og hun går på skole her. Uheldig kombinasjon (for meg).

Joda, hun er jo søt og alt sånt, men faen så irriterende i blant.

Hvordan fikk du henne inn på forumet nå i kveld? Ringte du og spilte sint storesøster?

Hun sitter ved siden av meg og jeg ba hun logge inn og vise ansiktet sitt? :) Hvorfor spør du så fælt?

er ikke vær dag det er jenter her, som vi ikke har sett ansiktet til!

Lenke til kommentar

Runar jeg ber deg på mine knær, gi tricell advarsel for linking til ekle sider!

Jeg ser ikke noe galt i å linke til VG og NRK. Joda, selve nyheten var trist, men ikke noe å reagere på.

så viss jeg linker til diverse ekle saker, med hensikt og være ekkel, så er det helt greit?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Noen som vil ha voldtekts diplomet for 60åring?

nei.... hvor finner du egentlig disse?

Du var den utvalgte som fikk voldtekts diplomet. Dere har ikke privilegier til å få vite hvor jeg finner mine artikler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...