After Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Jeg må trekke meg ut, det er en moderator som sniker her inne, jeg vil ikke ha mer "Warning" prosent. Ta det med ro. Den moderatoren følger ikke med i det hele tatt. Jævlig tull det ble med innlegg her. Prøvde først å lage et, men noen kom imellom. Prøvde så å legge inn en quote, men det ble nytt innlegg. Gir opp... Endret 2. november 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Noen som vil ha voldtekts diplomet for 60åring? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Damn i'm good. oh snap wait what? Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ikke egentlig, tar vel tre kvarter med buss. Men hun crasher hos meg stadig vekk, jeg bor i byen og hun går på skole her. Uheldig kombinasjon (for meg). Joda, hun er jo søt og alt sånt, men faen så irriterende i blant. Hvordan fikk du henne inn på forumet nå i kveld? Ringte du og spilte sint storesøster? Hun sitter ved siden av meg og jeg ba hun logge inn og vise ansiktet sitt? Hvorfor spør du så fælt? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Runar jeg ber deg på mine knær, gi tricell advarsel for linking til ekle sider! Jeg ser ikke noe galt i å linke til VG og NRK. Joda, selve nyheten var trist, men ikke noe å reagere på. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ikke egentlig, tar vel tre kvarter med buss. Men hun crasher hos meg stadig vekk, jeg bor i byen og hun går på skole her. Uheldig kombinasjon (for meg). Joda, hun er jo søt og alt sånt, men faen så irriterende i blant. Hvordan fikk du henne inn på forumet nå i kveld? Ringte du og spilte sint storesøster? Hun sitter ved siden av meg og jeg ba hun logge inn og vise ansiktet sitt? Hvorfor spør du så fælt? er ikke vær dag det er jenter her, som vi ikke har sett ansiktet til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Dersom ingen siterer mitt innlegg for å få tildelt voldtekten, så vil den bli auto tildelt tilfeldig. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Noen som vil ha voldtekts diplomet for 60åring? nei.... hvor finner du egentlig disse? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva er graia med nattåpent, prøver vi å flytte "DNFK" til nattåpent om natta? Eller hva er greia? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Runar jeg ber deg på mine knær, gi tricell advarsel for linking til ekle sider! Jeg ser ikke noe galt i å linke til VG og NRK. Joda, selve nyheten var trist, men ikke noe å reagere på. så viss jeg linker til diverse ekle saker, med hensikt og være ekkel, så er det helt greit? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva er dette, er du besatt av voldtekt eller Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hun sitter ved siden av meg og jeg ba hun logge inn og vise ansiktet sitt? Hvorfor spør du så fælt? Jeg er en nysgjerrig person. Spesielt når to søte jenter logger på fra tilsynelatende samme sted. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva er graia med nattåpent, prøver vi å flytte "DNFK" til nattåpent om natta? Eller hva er greia? den var jo ganske aktiv i sommer, var også lettere for folk som ikke tilhører DNFK klanen og få sakt ting itillegg til og få svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Noen som vil ha voldtekts diplomet for 60åring? nei.... hvor finner du egentlig disse? Du var den utvalgte som fikk voldtekts diplomet. Dere har ikke privilegier til å få vite hvor jeg finner mine artikler. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Runar: Haha, tenkte meg det ja. No worries. Endret 2. november 2010 av Laugh Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Bygger det opp til morsom krangel her? Beskyldninger om dobbeltnicking har jeg ikke sett noe til siden Schnell og Kalvegodt var aktive... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) så viss jeg linker til diverse ekle saker, med hensikt og være ekkel, så er det helt greit? Les retningslinjene punkt 1 og fortell meg om det er i strid med disse reglene å linke til nyhetssaker som enkelte brukere oppfatter som ekle. Redigert: Når det er sagt, så er det vel snart nok nå, Tricell? Endret 2. november 2010 av Runar Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Voldtektsforbrytere burde få tvangsamputert kjønnsorganet! 1 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Bygger det opp til morsom krangel her? Beskyldninger om dobbeltnicking har jeg ikke sett noe til siden Schnell og Kalvegodt var aktive... Jeg regner da ikke med det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva pokker gjør jeg her så sent. Usj! Rett til sengs Slimdamannen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg