Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Åjo, og jeg må selvfølgelig ta det, og at jeg får skylde på meg selv når jeg blir syk fordi jeg ikke tar disse "supermidlene" som skal forbedre imunforsvar osv. :roll:

Du ber nevnte mor skjerpe seg og oppføre seg som et voksent individ, så går du fra samtalen.

siden det er eldre jenter her i tråden så skal jeg prøve og oppføre meg voksent!

Du er noen innlegg for sent til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åjo, og jeg må selvfølgelig ta det, og at jeg får skylde på meg selv når jeg blir syk fordi jeg ikke tar disse "supermidlene" som skal forbedre imunforsvar osv. :roll:

Du ber nevnte mor skjerpe seg og oppføre seg som et voksent individ, så går du fra samtalen.

siden det er eldre jenter her i tråden så skal jeg prøve og oppføre meg voksent!

Du er noen innlegg for sent til det.

er aldri noe som heter for sent! alt kan rettes med noen vel talte ord!

Lenke til kommentar

Hva er alderen på folket her egentlig? Spørsmålet er til dere som bare sitter og leser også, ja.

jeg er 18 :hrm:

digg alder det, endelig gammel nok til og gjøre ting. viss du er heldig så har du ikke utviklet den tanke gangen, som gjør at du tenker over ting før du gjør dem!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Tricell poster selvsagt et vinnerinnlegg.

Synd vi ikke har minus-knapp.

Det er bra at du ikke har privilegier som trengs for å rate mine innlegg negativt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...