Slimda Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Åjo, og jeg må selvfølgelig ta det, og at jeg får skylde på meg selv når jeg blir syk fordi jeg ikke tar disse "supermidlene" som skal forbedre imunforsvar osv. Du ber nevnte mor skjerpe seg og oppføre seg som et voksent individ, så går du fra samtalen. siden det er eldre jenter her i tråden så skal jeg prøve og oppføre meg voksent! Du er noen innlegg for sent til det. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hormonell søster jeg har. Hun fikk noia og slettet hele bloggen sin. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Åjo, og jeg må selvfølgelig ta det, og at jeg får skylde på meg selv når jeg blir syk fordi jeg ikke tar disse "supermidlene" som skal forbedre imunforsvar osv. Du ber nevnte mor skjerpe seg og oppføre seg som et voksent individ, så går du fra samtalen. siden det er eldre jenter her i tråden så skal jeg prøve og oppføre meg voksent! Du er noen innlegg for sent til det. er aldri noe som heter for sent! alt kan rettes med noen vel talte ord! Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva er alderen på folket her egentlig? Spørsmålet er til dere som bare sitter og leser også, ja. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hormonell søster jeg har. Hun fikk noia og slettet hele bloggen sin. what det var jo bikini bilder der og alt :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Har dere hørt om gamle kjerringer som blir voldtatt? Du må bare passe deg du som er oppe i 90årene. Endret 2. november 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva er alderen på folket her egentlig? Spørsmålet er til dere som bare sitter og leser også, ja. Ligger på profilen. what det var jo bikini bilder der og alt :O Amatør. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva er alderen på folket her egentlig? Spørsmålet er til dere som bare sitter og leser også, ja. stygt og spør jenter, men vi er også veldig nysgjerrige! 19 får dem som ikke har fått det med seg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 19... damn tiden har gått fort Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har dere hørt om gamle kjerringer som blir voldtatt http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10003512"]voldtatt[/url]? Du må bare passe deg du som er oppe i 90årene. Wtf? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva er alderen på folket her egentlig? Spørsmålet er til dere som bare sitter og leser også, ja. jeg er 18 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har dere hørt om gamle kjerringer som blir voldtatt? Du må bare passe deg du som er oppe i 90årene. Hva faen da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er det ikke helt fantastisk? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva er alderen på folket her egentlig? Spørsmålet er til dere som bare sitter og leser også, ja. Ligger på profilen. what det var jo bikini bilder der og alt :O Amatør. skulle lagra hele bloggen, jaja man lærer så lenge man lever! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Tricell poster selvsagt et vinnerinnlegg. Synd vi ikke har minus-knapp. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg kan si at jeg er nærmere Slimda enn Balli. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva er alderen på folket her egentlig? Spørsmålet er til dere som bare sitter og leser også, ja. jeg er 18 digg alder det, endelig gammel nok til og gjøre ting. viss du er heldig så har du ikke utviklet den tanke gangen, som gjør at du tenker over ting før du gjør dem! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er visse fordeler å være født på 80-tallet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Tricell poster selvsagt et vinnerinnlegg. Synd vi ikke har minus-knapp. Det er bra at du ikke har privilegier som trengs for å rate mine innlegg negativt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg kan si at jeg er nærmere Slimda enn Balli. da er du jo ikke gammel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg