Sinna'gurk Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 hormonelle gutter dere lette etter? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Der kom du ja. Ble ivrig nå som jeg fortalte deg om gamle kjenninger? pen jente Med mindre du er yngre enn 20, forget it. 91 modell, men hvordan påvirker det oss? er nok noen deal breakere der :/ obama liksom ÆSJ røyk ÆSJ Hm? sjekka bloggen til din søster, ting hun liker er obama og gutter som røyker! obama er flink til og selge seg selv, men det er mye ord og lite handlinger! og røyk er ekkelt på generell basis, smaker fælt, lukter fælt og det ekle slimet 3 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Forresten, han er altfor ung for deg "Laugh". (Så ufattelig dårlig navn..) Snakk for deg selv da, Pinup? Fordi du hadde en periode i livet ditt hvor du var blek som et laken og gikk med rød leppestift? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Uff, ikke mer politikk-prat nå. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 did someone call for me? 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Oss as in deg og meg? At du er 91? Jeg er nok litt eldre du. det er ikke farlig for min del, så lenge du like gutte valper Hahah, du gjorde det ikke noe bedre ved å bruke det uttrykket. var faktisk det e ble kalt av venninnene til ex som faktisk er eldre enn meg :O dog tror du er en hel del eldre en henne igjen Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Neida så... Hva skjer med mor som finner ut at hun er "into" alternative midler og blir sinna på meg når jeg viser til studier som beviser liten eller ingen effekt. Endret 2. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Ånei, ikke bloggen min, please. Tok den nettopp vekk fra signaturen.. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg står desverre for det samme (festrøyker kun though). Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Pinup var da aktiv i denne tråden Slimda. Var hun som hadde avatar av sin egen munn elns. Husker den avataren. Fryktelig blek hud og røde lepper. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Neida så... Hva skjer med mor som finner ut at hun er "into" alternative midler og blir sinna på meg når jeg viser til studier som beviser liten eller ingen effekt. fordi snuten gir blaffen i om det har positive effekter, det samme gjør naboen. og din mor vil ikke at det skal gå rykte rundt i bygda om at hun er en dårlig mor! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Hun er bare en kåt mann i 50årene som sitter i en stressless som venter på å få seg noe nettsex. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Dobbelpost. Endret 2. november 2010 av Laugh Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Pinup var da aktiv i denne tråden Slimda. Var hun som hadde avatar av sin egen munn elns. Husker den avataren. Fryktelig blek hud og røde lepper. Hahahahaha, nettopp. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Ånei, ikke bloggen min, please. Tok den nettopp vekk fra signaturen.. er det nå jeg skal være slem og poste den? btw du ligner sykt på live nelvik Endret 2. november 2010 av yavel Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Long time, no see. :0 Velkommen tilbake. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Takk.. Nå legger jeg meg, skole i morgen Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Åjo, og jeg må selvfølgelig ta det, og at jeg får skylde på meg selv når jeg blir syk fordi jeg ikke tar disse "supermidlene" som skal forbedre imunforsvar osv. yavel: Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Ånei, ikke bloggen min, please. Tok den nettopp vekk fra signaturen.. er det nå jeg skal være slem og poste den? btw du ligner sykt på live nelvik Neei, stakkars, ikke gjør det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Ånei, ikke bloggen min, please. Tok den nettopp vekk fra signaturen.. er det nå jeg skal være slem og poste den? btw du ligner sykt på live nelvik Neei, stakkars, ikke gjør det. siden det er eldre jenter her i tråden så skal jeg prøve og oppføre meg voksent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg