Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Fordi jeg kanskje har deltatt litt for mye på seksualitetdelen. Haha, godt forsøk. bedre og prøve å feilen, en og angre på å ikke ha prøvd! Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Awww, søt. Noen av dere som har snakket med en bruker som kalte seg Pinup? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 awww Slimda, *smelt*. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Awww, søt. Noen av dere som har snakket med en bruker som kalte seg Pinup? Det hørtes fryktelig kjent ut. Mener jeg har sett det noen plasser. awww Slimda, *smelt*. Er det nå jeg skal komme og tørke deg opp? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Etter litt stalking på FB fann eg ein video av sjur der han hoppar halvnaken rundt i snøen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Pinup var da aktiv i denne tråden Slimda. Var hun som hadde avatar av sin egen munn elns. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Awww, søt. Noen av dere som har snakket med en bruker som kalte seg Pinup? Det hørtes fryktelig kjent ut. Mener jeg har sett det noen plasser. Det er i allefall min kjære lillesøster. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Da så. Hukommelsen min er veldig variabel. Noen ting blir spikret fast, mens mesteparten flyr bort ved første vindkast. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Awww, søt. Noen av dere som har snakket med en bruker som kalte seg Pinup? Det hørtes fryktelig kjent ut. Mener jeg har sett det noen plasser. Det er i allefall min kjære lillesøster. pen jente Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Long time, no see. :0 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Der kom du ja. Ble ivrig nå som jeg fortalte deg om gamle kjenninger? pen jente Med mindre du er yngre enn 20, forget it. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Der kom du ja. Ble ivrig nå som jeg fortalte deg om gamle kjenninger? pen jente Med mindre du er yngre enn 20, forget it. Herlig søss. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Der kom du ja. Ble ivrig nå som jeg fortalte deg om gamle kjenninger? pen jente Med mindre du er yngre enn 20, forget it. 91 modell, men hvordan påvirker det oss? er nok noen deal breakere der :/ obama liksom ÆSJ røyk ÆSJ Endret 2. november 2010 av yavel Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Oss as in deg og meg? At du er 91? Jeg er nok litt eldre du. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 To jenter i tråden. Da er det vel bare å vente på horden med hormonelle gutter som kommer løpende? Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Der kom du ja. Ble ivrig nå som jeg fortalte deg om gamle kjenninger? pen jente Med mindre du er yngre enn 20, forget it. 91 modell, men hvordan påvirker det oss? er nok noen deal breakere der :/ obama liksom ÆSJ røyk ÆSJ Hm? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Oss as in deg og meg? At du er 91? Jeg er nok litt eldre du. det er ikke farlig for min del, så lenge du like gutte valper Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 To jenter i tråden. Da er det vel bare å vente på horden med hormonelle gutter som kommer løpende? Ser ingen enda. Forresten, han er altfor ung for deg "Laugh". (Så ufattelig dårlig navn..) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Alle jenter er jo 21 år og noen måneder gamle, er de ikke? Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Oss as in deg og meg? At du er 91? Jeg er nok litt eldre du. det er ikke farlig for min del, så lenge du like gutte valper Hahah, du gjorde det ikke noe bedre ved å bruke det uttrykket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg