Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg å vil ha koldbrand!:..! Du må nok finne fram ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg vil ha eargasm Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Fantastisk å høre at flere tar opp denne "dillen" som på mange måter avløste rappen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 En effektiv måte å opparbeide koldbrann på i løpet av 1 døgn er rett og slett å kutte seg litt der man vil ha det, så smøre noe bekterieholdig et eller annet i det, la det stå til det er infisert så kjøle det ned helt med is i noen timer, å VIPS når det tiner har du en fet koldbrann! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 *smurfen blir litt kvalm da han får bilder av koldbrann på hjernen og går ut av kafeen* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 En effektiv måte å opparbeide koldbrann på i løpet av 1 døgn er rett og slett å kutte seg litt der man vil ha det, så smøre noe bekterieholdig et eller annet i det, la det stå til det er infisert så kjøle det ned helt med is i noen timer, å VIPS når det tiner har du en fet koldbrann! "Koldbrann på 1-2-3!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) *smurfen blir litt kvalm da han får bilder av koldbrann på hjernen og går ut av kafeen* Good riddens for bad rubbish Endret 17. februar 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Men *kremt* søkte på google etter et ekkelt koldbrannbilde, men alt som kom opp var et black metal band.. ROFL! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 En effektiv måte å opparbeide koldbrann på i løpet av 1 døgn er rett og slett å kutte seg litt der man vil ha det, så smøre noe bekterieholdig et eller annet i det, la det stå til det er infisert så kjøle det ned helt med is i noen timer, å VIPS når det tiner har du en fet koldbrann!Koldbrann på kjøkkenbenken! Nei, søren snute, jeg skal dedikere livet mitt til ASCII-art. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Rasch, om du søker på det på engelsk (gangrene), finner du mye snacks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Skurken i action man heter Gangreen Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 ,_ _,..._ ,d$$ccc_ d$$$$$$hc$$$$$$$$h. ,d$$$$$$$$$$$$$$$O$$$. ,$$$$h$$$$$FF$$$$$$$$$| ,d$$$$$h$$F;' `F$$;':?$' d$$F?$$$F' ',c. +' d$$h c$$h $$$$'| d$$$h $$F' `' ' | $$$$$L `',-. ,`. | $$$$$$h .' ` | | d$$$$$$ | O ' `. $$$$$F | O , __. , | | Y$FF' ,' ' )" |_| ;"' "' __/ |' |,`. / , | | | .'`--..-' | `. ` (.___,/ | `._,. \ .' | \ \_,' | \ / `. / `-....-' ASCII-art kjem til å bli den nye dilla etter koldbrann. God natt. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) ARGH! Blir gal i huet, sitter og tenker og tenker, prøver å finne ut navnet på et gammelt PSX spill. Google er ikke til stor hjelp. btw, hva er diskuteres i kaféen i natt da? Endret 18. februar 2008 av Remains Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 ,_ _,..._ ,d$$ccc_ d$$$$$$hc$$$$$$$$h. ,d$$$$$$$$$$$$$$$O$$$. ,$$$$h$$$$$FF$$$$$$$$$| ,d$$$$$h$$F;' `F$$;':?$' d$$F?$$$F' ',c. +' d$$h c$$h $$$$'| d$$$h $$F' `' ' | $$$$$L `',-. ,`. | $$$$$$h .' ` | | d$$$$$$ | O ' `. $$$$$F | O , __. , | | Y$FF' ,' ' )" |_| ;"' "' __/ |' |,`. / , | | | .'`--..-' | `. ` (.___,/ | `._,. \ .' | \ \_,' | \ / `. / `-....-' ASCII-art kjem til å bli den nye dilla etter koldbrann. God natt. Fantastisk! I'd buy some! ARGH! Blir gal i huet, sitter og tenker og tenker, prøver å finne ut navnet på et gammelt PSX spill. Google er ikke til stor hjelp. btw, hva er diskuteres i kaféen i natt da? Koldbrann og ASCII-art. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Akkuratt, kjedelig. Jaja, ihvertfall et forsøk på å få hjelp om navn på spillet jeg leter etter. *Venter på respons av brukere på kaféen som skal spør om jeg kan utdype meg om hva spillet handler om (hjelpe meg)* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Bring it on! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Det var mange år siden jeg spillte det sist, det handler om en trollmann, som jeg tror hadde røde klær, im not sure. Spillte det ikke mye, på grunn av jeg fatta ikke så veldig mye engelsk når jeg var liten Først våkner du på rommet ditt på et stort slott, så kan du gå ned i gangen, stikke innom kjøkkenet, hagen og biblioteket. Jeg tror sjangeren var noe ala Eventyr/Tenke spill. Somebody? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 simon the scoserer? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Wohoo! Fått liv i den gamle laptopen min, nå er det bare å få mor til å kjøpe noen kondensatorer i morgen så er det liv i DELL PCen også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Woohoo! Kos ^^ Jeg skal kjøpe meg musematte® i morra ^^ Lurer bare på hvor og hva slags. Ei til ei vanlig kulemus og ei til Habuen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg