Aleks Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Siden Lars er så gretten bestemmer jeg meg for å dra ut i skogen i 5 dager i stedet. Gleder meg som en unge akkurat nå! Drar mellom 9 og 10 engang i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 etter og ha lest samlivs kategorien her, så trodde jeg FF var dødsdømt? Absolutt ikke etter min mening. Man må bare ha klare grenser. Vi holder for eksempel aldri hender, smånusser eller gjør noe intimt offentlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 "Whatever floats your boat". selv foretrekker jeg forhold før sexen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 etter og ha lest samlivs kategorien her, så trodde jeg FF var dødsdømt? Absolutt ikke etter min mening. Man må bare ha klare grenser. Vi holder for eksempel aldri hender, smånusser eller gjør noe intimt offentlig. hvorfor finnes det ikke kvinner som deg i nærheten av meg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg føler hvertfall at lydfiler som regel gir en mer steril klang. Kanskje det på papiret er bedre (eller lik) kvalitet, men i realiteten så er det en helt annen opplevelse totalt sett. Skal ikke se bort ifra at det er en dose placebo og. etter og ha lest samlivs kategorien her, så trodde jeg FF var dødsdømt? Absolutt ikke etter min mening. Man må bare ha klare grenser. Vi holder for eksempel aldri hender, smånusser eller gjør noe intimt offentlig. hvorfor finnes det ikke kvinner som deg i nærheten av meg? De gjør det, men de er ikke interesserte. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 "Whatever floats your boat". selv foretrekker jeg forhold før sexen. Nei nei, man må alltid prøvekjøre før man innleder et forhold 1 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Edit: hva faen skjedde?.. Endret 2. november 2010 av Laugh Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Prøvekjøre? Kommer vel ann på hvor mye vekt man legger på sexen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg føler hvertfall at lydfiler som regel gir en mer steril klang. Kanskje det på papiret er bedre (eller lik) kvalitet, men i realiteten så er det en helt annen opplevelse totalt sett. Skal ikke se bort ifra at det er en dose placebo og. etter og ha lest samlivs kategorien her, så trodde jeg FF var dødsdømt? Absolutt ikke etter min mening. Man må bare ha klare grenser. Vi holder for eksempel aldri hender, smånusser eller gjør noe intimt offentlig. hvorfor finnes det ikke kvinner som deg i nærheten av meg? De gjør det, men de er ikke interesserte. joda er jenter som er interesserte men de vil ha forhold, når jeg ikke liker dem på den måten så blir det veldig tungvindt din lille frekkas! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Prøvekjøre? Kommer vel ann på hvor mye vekt man legger på sexen. skulle tro du var en kvinne på 80 år som bare er ute etter en og prate med under morgen kaffen 1 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Enig i prøvekjøringen, sex er faktisk utrolig viktig i et forhold imo. Hvor bor du yavel? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Enig i prøvekjøringen, sex er faktisk utrolig viktig i et forhold imo. Hvor bor du yavel? sørlandets perle, hvor bor du? er ofte på reise fot Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Punktum yavel, punktum. En knapp med en prikk på som du finner 2 taster bortenfor bokstaven M på tastaturet. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Punktum yavel, punktum. En knapp med en prikk på som du finner 2 taster bortenfor bokstaven M på tastaturet. Du er ikke akkurat den som skal klage, da. Natta folks. http://open.spotify.com/track/0EqtsCvcDjEz6svFsaV5HN Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 skulle tro du var en kvinne på 80 år som bare er ute etter en og prate med under morgen kaffen Sex er viktig jo, men jeg baserer ikke et forhold rundt det. Er vel bare litt old-fashioned jeg da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Punktum yavel, punktum. En knapp med en prikk på som du finner 2 taster bortenfor bokstaven M på tastaturet. har dessverre, meget store problemer med punktum. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Laugh: Haha, fant først ut nå at du er jente Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Punktum yavel, punktum. En knapp med en prikk på som du finner 2 taster bortenfor bokstaven M på tastaturet. Jasså, viser du rettskrivingsmuskler? Laugh: Haha, fant først ut nå at du er jente Er det nå vi skal "laughe"? Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Laugh: Haha, fant først ut nå at du er jente Haha, ups. Edit: Jeg holder til i Oslos travle gater. Though, kan hende jeg er litt gammel for deg yavel, er tross alt snart hundre i følge profilen min. Endret 2. november 2010 av Laugh Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Laugh: Haha, fant først ut nå at du er jente Haha, ups. Edit: Jeg holder til i Oslos travle gater. Alltid trodd du var gutt jeg. Forstyrrende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg