Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Spotify var et helvete istad. Kunne ikke høre på musikk, da det stoppet opp i 3 sekunder hvert 5 sekund. Og jeg som har premium... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Faen, hvorfor skal alt svikte meg.. Facebook, forum og nå Spotify! Twitter også, fittefaen. Endret 2. november 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Du får trøste deg med at Josef Fritzl alltid er oppe å går. Endret 2. november 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Ja, det er da noe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Du får trøste deg med at Josef Fritzl alltid er oppe å går. Nei han er ikke oppe. Han er nede i kjellern. Badumtssh! 1 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Synes vi skal lage facebook gruppe som krever løslatelse av Josef fritzl med en gang! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 For mye stress og slit for å få høre musikk. Ikke er lydkvaliteten noe særlig bedre heller. Troll! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) eller uvitende? Endret 2. november 2010 av Sinna'gurk Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 For mye stress og slit for å få høre musikk. Ikke er lydkvaliteten noe særlig bedre heller. Troll! med mindre du liker knatring så er faktisk Lp'er dårligere! det er bare det at det er nostalgi og folk som lar følelsene ta overhånd Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Pappa har en vinyl som reklamerer for Ku klux klan. Snedig. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg kunne ha flyttet inn i kjelleren til fritzl om det hadde hjulpet på stabiliteten @ diskusjon.no men seriøst.. hva er det serverapene ikke klarer? Trenger de flere marsvin til løpehjulene for å drifte det? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg gir gjerne bort kroppen min noen uker for at forumet skal bli mer stabilt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 det har begynt en ny sekretær på edda media(de som driver diskusjon.no) første dama de har der, så nå sitter de bare og sigler Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Ikke vær så negative! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg ville lånt bort nesten hvilken som helst forumbruker til Fritzl i noen uker for bedre stabilitet her på forumet Ikke deg Jonas <3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Ikke vær så negative! Jo, når dette forumet ikke har fungert ordentlig på veldig, veldig lenge da blir man litt negativ. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jo, når dette forumet ikke har fungert ordentlig på veldig, veldig lenge da blir man litt negativ. Godt poeng, men har det hjulpet å være negativ? Har forumet blitt bedre de siste månedene? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) For mye stress og slit for å få høre musikk. Ikke er lydkvaliteten noe særlig bedre heller. Troll! Nei, ikke troll. Helt seriøst. Pappa har en stor stabel med gamle LPer, og jeg har selv en LP av nyere produksjon. Hører minimalt med forskjell mellom høy-kvalitets lydfiler på PC-en og en LP. Endret 2. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jaja, la oss være blide sammen. Selv om forumet, Facebook, Twitter og MSN ikke fungerer! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Alt funker da fint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg